edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő

2014. november 13. 15:34 - ERYCK

Felspannolva

felspannolva.jpg

Hát igen, rég nem éreztem már ilyet. Az elmúlt hetek eseményei arra ébresztettek rá, hogy igen nekem hiányzik a nyüzsi a edzés a testmozgás. Szép, és jó dolog az, ha az ember tud másnak segíteni. Én ezt megtettem nem csak Tacsi Marika esetében, hanem egy korábbi esetben is. Erről a korábbi esetről, hogy ki, mit és hogyan történt nem írok. Nincs meg a beleegyezés az illetőtől.
Tényleg jó, ha a másiknak tud az ember egy picit segíteni. De ez azonban csak egy dolog.

Edzeni azért kezdtem, hogy, erősebb és főleg hogy egészségesebb legyek. Ez azonban egy picit változott. Nincsenek kimondott komoly edzések. Most lehetne itt írogatni, hogy az időhiány meg a sérülések, nincs kedv, fáradt vagyok meg ilyenek. De útálom az alibizmust. Helyette inkább elmondom,ill., leírom, mi lehet a bajom. Szerintem nincs már bennem elég tűz. Így sokkal hamarébb mondom, azt hogy fáj és akkor abba is hagyom.

Pedig pont az a durva hogy pontosan tudom, hogy azért is fájnak az izmok /ízületek, mert nincs mozgás. Naná hogy be lesz feszülve az izom, ha nem nyújtom magam szét rendesen. Mondjuk ezen a problémán (a befeszülésen) már dolgozom.

Az igazi seggbebillentés az viszont pont Tacsi Marika cikke okozta nálam. Ugyanis megint átolvastam és azon gondolkodtam, hogy belőlem miért tűnt el a küzdeni akarás, az a harapósság ami igenis engem jellemzett. Az, hogy kerül mibe kerül én nyomni fogom.

A másik seggbebillentés, az az volt, mikor megláttam Angelocskát. Majdnem lefordultam a tolószékemről. Top formát ér el. Itt ki szeretném hangsúlyozni a Kemény munkát.
El is olvastam a bejegyzését, az is erőt adott
http://metalozott-angelocska.blog.hu/2014/11/10/elso_fitnesz_modell_versenyemen

1662329_10202945212579834_7306916788080009670_n.jpg


A harmadik seggbebillentés az az volt mikor láttam Lúkáš Čeloud videóját.

Az egész videot éedemes megnézni. 5:00- nél szerepel.

10348462_761805727209020_4140592546689217043_n.jpg
Na, ez volt az a pont, amikor azt mondtam magamnak, hogy kész ennyi vége a tunyulásnak.

Úgy hogy kezdődik újra az EF Strength Project



Ez nyilván nem azt jelenti hogy állat módon kezdek majd edzeni. Hanem szép lassan
Az EF Power Buildinges videó lesz az alap, arra a szintre szeretnék felfejlődni.
Nyilván ezért többségben ezt a gyakorlatsort fogom csinálni azokkal a módosítással, hogy az austrtáliai huzinál nem fogom annyira kinyújtani a könyököm.





Olvastam ugyanis hogy szemien gyakorlatnál sem szabad teljesem kinyujtani a a könyököt. Lehet, hogy az utóbbi időben ép ezért fájdogált

Valamint a gyakorlatok üteme is gyorsabb lesz.

Csinálok egy felmérést, hogy hol tartok most.

A változásokról nem maradtok le.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ef-workout.blog.hu/api/trackback/id/tr196893769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő
süti beállítások módosítása