edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő

2013. december 31. 15:00 - ERYCK

Évzáró

buek.jpgSziasztok! Ez itt az évzáró cikkem melyben a 2014-es terveimről szeretnék beszélni ill. írni. Valamint meg szeretném említeni és kivesézni ezt a fogalmat: Progresszió. Úgy érzem ezt a fogalmat is jobb tisztázni, mint ahogy azt a "Mentális felkészültség" szókapcsolattal tettem

"Progresszió" Magyarra fordítva egyfajta tudatosságra való törekvést jelent. Az is szokták mondani, hogy Progresszív gondolkodás. Ez az állapot akkor áll be, mikor valamit magunkban határozottan eldöntünk, és megyünk, illetve kinek 4 kereke van, az gurul célja felé. Miért is írtam a határozott szócskát? Engedjétek meg, hogy előhalásszam " Főhősünket" Pistikét, az ő példáján be tudom mutatni milyen nagy értelme van ennek a pici szónak. Pistike egy napon így dönt: „Húú én 4 hónap alatt brutál érőt meg 40 cm-s bicepszet akarók.” Ám amint jött egy nagyobb hullámvölgy már a tervei köddé is válnak. Mivel nem volt elég határozott. Sok ilyen "Pistike" van manapság. Ám, hogy őszinte legyek ebben az évben én sem követtem a progresszió alapelvét. Azaz én sem edzettem tudatosan, hanem mindenbe belekaptam pl: nem vártam meg, míg lenyomok 20 teljes fekvőt, hanem 15 után már ugrottam a gyémánt fekvőre, vagy nem csináltam a hidazást, vagy túl gyorsan csináltam a felüléseket ami ugyebár a derékra nézve nem túlságosan jó. Ezeken a dolgokon változtatni szeretnék. Ezt csak úgy érem el, ha visszanyúlok a már-már igencsak porral lefedett "Fegyencedzés"c. könyvhöz. Azok számara akiknek nincs a személyes birtokukban e könyv, ne csüggedjetek, mert internetről letölthető. Valamint a Youtube-on is megtalálhatóak a konkrét "Mesterlépések" Bemutatnám az 1.Szintet:


 Továbbá figyelmetekbe szeretném ajánlani edzőtársam, barátom "kollégám" videóját ahol bővebben kifejti a "Street Workout és Fegyencedzés"ről alkotott bölcs gondolatait. Engedjetek meg egy idézetet: „Először fektess le egy tökéletes alapot, alaperőt, mindenből,és aztán kezdjél kis speciális gyakorlatokat magadhoz venni,és magadévá tenni.”

 A házat sem a tetejétől kezdik építeni.
Íme, ez az én tervem 2014-re: fel szeretném erősíteni az ízületeimet, ezt csakis az alapgyakorlatok segítségével érhetem el. Valamint a nyári szezonra el akarom érni, a probléma mentes gyémánt fekvőtámaszozást. December környékére pedig kacsingatni szeretnék az egykezes fekvő felé. Ez a főcélkitűzés. Természetesen
a húzódzkodást is fejleszteni szeretném, ahogy a többi gyakorlatokat is, nem lehet elhanyagolni semmit. Végül nincs más hátra minthogy, minden jót, sok sikerélményt rengeteg fejlődést kívánjak a 2014-es esztendőre. Óvakodjunk a csúnya gonosz sérülésektől. "Vastesók és Acélbikák" Ne harcoljunk egymás ellen. Mindannyian SPORTEMBEREK VAGYUNK !!!acelvasugfzfzufHHHHHHHHHHH.jpg            

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ef-workout.blog.hu/api/trackback/id/tr125699790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő
süti beállítások módosítása