edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő

2013. szeptember 11. 14:38 - ERYCK

Üdv a blogon!

Nincs lehetetlen, bármit elérhetsz! Sokszor mondták mar neked? Sokat hallottad ezt a már-már elcsépelt mondatott ? Hidd is el,főleg ha ezt egy mozgássérült srác írja …. 
nos ez a blog elmeséli nektek a történetem…végre találtam egy helyet ahol kiírhatom magamból azokat a fontos stádiumokat vagy momentumokat,amik nélkül most szinte biztosan nem írnám ezeket a mondatokat. Kalandos úton jutottam el ahhoz hogy  edzésről vagy akárcsak az egészségről írjak…saját tapasztalataim és hibáim alapján fogok írni mindent ami az edzések alatt megtanultam. Mégpedig pont azért hogy például te is aki most ezeket a sorokat olvasod ne kövesd el ezeket a hibákat,bár tudom h mindenki csakis a saját hibáin tanul. De miért is kezdeném egyből a negatív élményekkel? Nem! Az egész blogot felosztom pár főbb részre ,és így szépen levezetem az egész történetem egészen napjainkig,majd utána egy edzésnapló jellegű blog keletkezik  legalább is terveim szerint….:)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ef-workout.blog.hu/api/trackback/id/tr245507377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomasu 2013.09.11. 15:20:25

Szia,
Először is Sok sikert. :)
Másodszor: Mostanában elég keveset hallani rólad (vagy csak én nem figyeltem :D ), hogy haladsz az edzéssel? Szűk fekvőtámaszt már biztos odavágod :)

ERYCK 2013.09.11. 16:30:57

@Tomasu:
Szia
Köszi szépen remélem jól döntöttem hogy elindítootam a blogot....
az igazat megvalva a gyémánt hatt meg igencsak gyakorló stádium de lessz ez jobb is ... mostanában inkább a normál fekvőt csinálom ...de azt nagyon lassan heh ki is pusztulok tőlük rendesen
edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő
süti beállítások módosítása