edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő

2014. augusztus 06. 15:18 - ERYCK

A gyengepont

GYENGEPONT.jpg

 

Az igazat megvallván, ennek a témának a boncolgatására nagyon nehezen vettem magam rá. Hiszen most jelenleg nagyon jól érzem magam. Mondhatnám úgy is, hogy pörgök, mint a rotációs penge. Azonban, nem feledem el azt sem hogy milyen nehéz a gyengepontot áttörni. Vagy, hogy milyen nehéz (elsősorban lelkileg) feldolgozni azt, hogy egyszerűen rossz passzban vagyok, és látni azt, hogy az eddigi edzésmunka széthullik. Nos, ezzel a cikkel rá szeretnék mutatni arra, hogy igenis van kiút.

Aki régebbi olvasó az nagy valószínűséggel tudja, hogy nekem gondjaim vannak/voltak a z ízületeimmel. Főként a váll ízületekkel. Simán vissza lehetne kérdezni, hogy most vannak? Vagy volta e? Nos, ezt nem olyan egyszerű megválaszolni. Azért megpróbálkozok vele. Alapvetően úgy érzem, hogy sokat javultak, most jön az, hogy (KLOP-KLOP) Mert azért még érzem, hogy ropog. Ezért kellett lekopogni. De azért már nagyobb a teherbírásuk (KLOP-KLOP II.)

A fő probléma (szerintem) az, hogy ha én meghallom, hogy ropog, akkor én már szinte beképzelem azt, hogy az fájni is fog. És Mivel tudjuk, hogy a képzeletnek nagy hatalma van el is kezd fájni. Igen, ez most tényleg furcsa lehet. De ez így van. A gödörből csak úgy tudtam kijönni, hogy a kis részeredményeket jobban értékeltem. Bár még biztonsági okokból, most sem szoktam mondogatni, hogy kint vagyok s gödörből, inkább azt, hogy kijövő félben vagyok. Ez lehet, hogy mosolyogtató, de én ezzel most így jobban érzem magam (lehet, hogy babonából nem merem kimondani, hogy minden ok)

Térjünk akkor e cikk lényegére, a gyengepontra.

Tulajdon képen mi is az a gyengepont? A gyengepont az egy olyan pont olyan stádium, állapot, vagy gyakorlat, amit egyszerűen nem, vagy csak nagyon nehezen tudunk elvégezni Ez tulajdonképpen nem csak az edzésekre igaz. De mivel ez edzős blog, visszatérnék a gyengepont boncolgatására edzős szempontból. A gyengepontot szoktam töréspontnak nevezni. Mert ha elérkezel ehhez a ponthoz,(ÉS HIDD EL NEKEM, HOGY, EL FOGSZ HOZZÁ ÉRKEZNI) akkor fog kiderülni, hogy több e vagy, mint az átlagos ember. Ha igen, akkor folytatod a munkát, ha nem behátrálsz. Jó tudni, hogy mi nálad a gyengepont, mert ez jó mérce a fejlődésez. Nálam ez a gyengepont a kondíció, állóképesség, viszonylag hamar elfáradok. De ez azért szépen lassan változik ugyanis nagyjából 3 hete tényleg ráálltam az EF- Strength Project-re. Aminek a nyers erő és a fejlesztése a célja…

a videón látható lassan elvégzett gyakorlatokból el szeretnék érni 30 ismétlést,ez a nagy célom. Jelenleg 11 ismétlés megy.


                         


Még egy záró mondat. Ne féljetek a gyengeponttól, előnyötökre válhat. Meg Hannibal For King –nek, Frank Medrano-nak, Denis Minin-nek is van vagy volt és tessék, csak megnézni hol tartanak

hannibal-for-king.jpg

frank_medrano_scr1.jpg

dm.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ef-workout.blog.hu/api/trackback/id/tr346578899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő
süti beállítások módosítása