edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő

2015. augusztus 07. 12:14 - ERYCK

Tisztán látni 2

tl2.jpg

Az elmúlt héten kissé visszaesett a formám, van ez így. Nem ment az egykezes fekvőtámasz.Nagyon küszködtem vele. Hogy ez a visszaesés miért is van? Sejtem,de nem tudom biztosan. Szerintem ennek fizikai, valamint lelki okai is vannak.Úgy gondolom hogy ez 60-40 %- ban oszlik meg.

A fizikai oka a kis hanyatlásomnak (szerintem) az, hogy abba hagytam a sima fekvő helyzetből való négykézlábra állás gyakorlását.Remélem érthetően fogalmaztam. Nos egy egészséges ember számára ez a kis gyakorlat szinte nem is gyakorlat,nektek ezt természetes mozdulat. Most már tudom hogy hiba volt ezt az alaovető mozdulatot kihagyni az edzésből.
Azt gondoltam „Ó hat megy a fekvő ráadásul alakul az egykezes is, nem kell már a négykézlábtartás”
Ezt én pont azért gondoltam így. mert pár hete mikor qvázi ’minden’ összejött a négykézlábazás is ment.
Igenám csakhogy itt kell megjegyeznem, hogy volt egy jó hosszú időszak mikor csak arra koncentráltam, hogy hogyan kell fekvő helyzetből feltérdelni és megtartani magam. Igen tudom hogy ez számotokra nevetséges, de ez van.

El is mondom miért is olyan fontos (számomra) ez a mozdulat, de ehez előtte elmondom azt, hogy hogyan csinálom most. Most, hogy gyengének érzem a tricepszem, azt szoktam csinálni, hogy feltérderdeéek alkarra támaszkodok(nem nyomom ki magam mert nagyon sok erő elmenne..... később el magyarázom) ehhelyett lehelyzem a fejem és fekvőtámasz pozícióba helyezem a kezeket onnantól már megy a fekvő.Az előbb említettem hogy nem nyomom ki a kezem hamem hagyom az alkarokon. Ez azért van, mert ha kinyomnám magam négykézlábra, akkor már nem maradna erőm a fekvőkre.

Na most ezt azért nem jó mert instabillá válok. Sokkal biztonságosabb ha a klasszikus négykézlából indítom a fekvőt. Így hát szégyen vagy sem, újra négykézlábazni tanulok.

De minden rosszban van valami jó.Valmi ami felér egy leckével.
Az alapnak mindig mindig, minden körülmények között alapnak kell maradnia.

De ebben lehet hogy pont az a vicces hogy ennek nem is fizikai okai vannak hanem sokkal inkább lelki.

Élég nehezen viselem ha csak úgy szó nélkül dob egy csaj...Ráadásul két hónapja nem én kezdtem el írogatni hogy szeretlek és komolyan gondolom....mindenféle dolgokat. Így hát most eléggé megvisel hogy kuka az elmúlt 2 hónap meg előtte a másfél év.De mindegy nem fogom it írogatni hogy mi és hogy volt.

Tovább kell lépnem csak ez egy kicsit nehéz, mert mozgássérült vagyok és nem tudok járni, ahhoz hogy túl lépjek rajta, ahhoz járnom kéne.
Mese nincs, Hófehérke meghalt, megették a mókusok......

---------- AMI ENNÉL SOKKAL FONTOSABB!----------

Szeretnék sok szeretettel meghívni minden kedves olvasómat az Aug.15-én rendezendő Fekvőtámasz kihívásra. Ez nem egy verseny.Csak önmagad tesztje. Te mennyi fekvőtámaszt nyomsz le egy nap alatt? Minden fekvőtámasz variáció játszik
VIDEÓFELVÉTEL KÖTELEZŐ!
Nem baj ha egyszerre kevesebb megy.Én is úgy fogom csinálni, hogy egyszerre kevesebb ismélésben, de több videóban.Jelen pillanatban mwg se tudnám saccolni hogy mennyit tolok majd

Úgy is az esti összesített ismétlésszám az ami számit

Ha kipróbálnád magad csak kattints a linkre:
https://www.facebook.com/events/1447985825510127/

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ef-workout.blog.hu/api/trackback/id/tr577685614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő
süti beállítások módosítása