edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő

2015. június 18. 16:11 - ERYCK

100 % Motiváció 100 % Pörgés

100.jpg

Úgy érzem sínen vagyok, vagy legalábbis a vonat már indulásra kész. Lassan, de biztosan fejlődök. Heti 2, 3 edzésem van, ebből az egyik súlyzós. Még mindig azt mondom, hogy nekem a Calisthenics alapú mozgásrendszer sokkal jobban fekszik, mint súlyzós. Nem tudom, talán ez azért van, mert a Calishenics-nél sokkal jobban el tudom lazítani az izmokat. Hogy működik az izom? Befeszül, és elerenyed. Ez a folyamat ismétlődik az egész edzés során. Lényegtelen, hogy most fekvőtámaszról, guggolásról, súlyemelésről, vagy épp tárogatásról van szó. Az izom csak annyit észlel belőle, hogy feszülök és lazulok.

Nos, hogy (számomra) miért jobb a Calisthenics? Saját súlyos edzésnél jobban tudom kotrollálni a feszítés és főleg a lazítási folyamatot.

Érezhetően erősödtem és láthatóan izmosodtam is, nem csak felsőtestesten. A testem jobb fele sokkal gyengébb mint a bal. De már ez is kezd javulni. A négykézáb állás tartását is könnyebben tudom megoldani.Nyilván messze van a tökéletestől, és nektek ez nem nagy szó.De nekem nagyon nagy siker. Hisz nagyon nagy problémáim voltak, akár csak a feltérdeléssel.

Tanulj és okosodj!!

Egy nagyon kedves barátom adott egy tippet az erőnövelésre. Említettem neki, hogy imádom a fekvőtámaszokat, de bajban vagyok velük, mert egyszer mennek, máskor nem.... Adott egy tipet: Kis ismétlésszám, sok kör. Épp a múlt hétvégén próbáltam ki, de először elmondanám, hogy eddig 6 full fekvőtől meg tudtam volna halni.

Lepróbáltam tehát a módszert Minimal reps Max Rounds

3. ismétlést csináltam teljes mozgastérben, azaz a földszintig :)
7.körben Azaz 3x7=21 fekvőt toltam

Ezúton is köszönöm a tippet!
I am so FREEEEEEEEEEEEEEE
Nyugi, ő érti ezt a kis utalást.

A súlyzós edzések is jók, főleg a lábnak. Sőt a jövőben kizárólag lábra fogok súlyokkal edzeni, mert felsőtestre épp elég az, ahogy a Calisthenics-szel kivégzem magam.... a történet mindjárt folytatódik. A lábedzés meghozza az eredményét. Mind erőben, mind izomban. Eddig csirkelábú Eryck voltam. Mióta elindult a CSIRKELÁBTALANÍTÓ mód, simán ‘‘csak‘‘ Eryck vagyok...............................................................................................................................................
Ez volt a reklám helye.

Köszönöm, hogy a továbbiakban is velem tartasz A Calisthenics felsőtest kivégzése így néz ki:

40 falfekvő
20 has-prés
3 ism x7kör teljes fekvő a földszintig
Néhány Ausztál Huzi
-------------------------------------------------------------------------
Garantáltan nincs kedv ezután súlyokkak tárogatni...

Minden jóban van rossz is. Azzal, hogy keményebben edzek komolyabban is kell nyújtanom, főleg a lapockát és a mellkast. Nos, ez nem mindig sikerül, érzem a kis befeszülést. Valószinűleg egy fokozattal lejjebb váltok, hogy ne legyen belőle sérülés. Ez nagyjából úgy fog kinézni, hogy nem fogok minden edzést 100 % ra tolni csak 95-re. Hisz így is pörgök, mint a rotációs penge. Öcsééééém, hát valaki már állítson le!!! Hisz füstöl a kezem. Ja, hogy ez csak annyi, hogy abbahagyom a billentyűzet nyomkodását...:)

fotografia0550.jpg
Pihenőnapon pózoltam, de már tudom miért nem lettem modell.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ef-workout.blog.hu/api/trackback/id/tr667554602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő
süti beállítások módosítása