edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő

2015. június 03. 16:40 - ERYCK

Beszámoló-CALISTHENOGYMHOL

lkjkj.jpg

 Az elmúlt hetekben igencsak ráálltam a saját testsúlyos edzésre. Aki gyakrabban ill., rendszeresebben olvassa a cikkeimet, az tudhatja. Falfekvők, sima fekvők, volt egy pár húzódzkodás is... Kiegészítő információ gyanánt elmondanám ill., leírnám, hogy amikor a normál fekvőt csináltam, nem engedtem magam teljesen le a földre, hanem úgymond addig engedtem le magam, ahonnan tudtam, hogy vissza tudom magam tolni. 2 hete megpróbáltam az adj egy puszit a babának típust végrehajtani. Majdnem sírva fakadtam, hogy 6 fekvő után meg akartam halni. Kicsit félek is ettől a teljes fekvőtől, mert picit roppan a vállam, és nem tudom hogy ez jó vagy nem.

Most hétvégén viszont megint újítottam. Tárogató gépet használtam. Ha globálban nézem, akkor jó volt, hisz élveztem. Az egyetlen egy mínusza a váll ropogás volt. Nem volt semmi komoly, de én ettől nagyon tartok...végén azt csináltam, hogy addig engedtem a mozdulatot, amíg még tudtam, hogy nem roppanok. Izomláz is volt, az edzést követően le akart szakadni a mellkasom. Ám másnapra szinte semmi bajom nem volt. Épp ezért másnap mehettem megint. És a meglepi az volt, hogy kétnapos edzés után sem volt az, hogy meghaltam volna az izomláztól. Hogy ez miért lehetett? Nem alibiztem, én mindig keményen tolom az edzéseket. Meggyőződésem, hogy a zöld gumiszalag miatt nem volt olyan durva izomláz. Minden egyes edzés előtt legyen az súllyal, vagy saját súllyal Úgy látszik hogy megint kétéltű leszek :) De azért a Calisthenics lesz a főirány Hát ez most ennyi lett volna.

 

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH FEGYENCPARTYYYYY MOST NE HAGYD KI!!!!!

Jún. 7 vasárnap

13:00–19:00 CrossFit Trafo

Korányi Sándor utca 3/b., Budapest, 1089 RÉSZVÉTEL KÖTELEZŐ!!!!!!!!! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ef-workout.blog.hu/api/trackback/id/tr647514940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő
süti beállítások módosítása