edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő

2014. november 06. 14:34 - ERYCK

Te életed, te döntésed- de mindig van választásod

tetd.jpg


Ez a téma vitte a pálmát, de most szoros volt a szavazás

Nos, ezt a témát nem szeretném sablonszerűen megírni, bár sokkal egyszerűbb lenne,sőt még itt az elején le szeretném szögezni hogy ez nem kiokosítás céljából íródig.

A te életed, te döntésed. Egy nagyon egyszerű mondat, Melyet szerintem mindenki ért. Mindenkinek meg van a joga arra, hogy eldöntse mit is szeretne az életével kezdeni. Én nem mondom, hogy muszáj sportolni, mozogni, bár ez alapnak kéne hogy legyen (Szerintem)

24 éves múltam tehát nem mondhatnám, hogy öreg vagyok, de azt sajnálom mikor a lezüllött, punyuló fiatalságot látom.
Az helyett hogy normálisan töltenék el idejüket, inkább a lustulás van. Ki nem mozdulnak, vagy ha már nagyon muszáj akkor az elsődleges cél még csak véletlenül sem a sportolás, hanem a pia vagy a drog beszerzése. Már bocs ha nagyon károgós vagyok, de ez nekem tényleg b@...a a csőröm.

Gondoljatok bele, milyen rossz érzés lehet nekem, mozgássérültnek az, amikor azt látom, hogy más aki "Normális" életet élhetne (focizhatna , boxolhatna, edzhetne csak úgy ) nem csinálja, sőt önpusztító életmódot él.

Én meg tudnák őrülni a fociért a küzdősportokért, mégsem űzhetem őket.

Lehet hogy a fenti sorokban picit negatív voltam. De sajnos ez a realitás. Ám hozzá kell gyorsan tennem, hogy nem mindenki éli az életét olyan minden-mindegy alapon. És azért láttam, és látok sok-sok jó példát. Ők azok, akik tesznek azért, hogy a holnapjuk szebb legyen. A különböző Workout egyesületek/ csoportok sem viccből születtek. Alapvetően egyesíteni szeretnék az edzés szerelmeseit. Ki tudja, hány embert mentettek már meg a zülléstől.

Mindenki képes változni, Lehet akármilyen elcs….t életed, ha van, aki irányt mutat, és ha van akaratod, akkor meg fogsz tudni változni.
Az emberi szervezet amúgy is egy csoda, művelhetsz magaddal akármit.
Ha vas-akaratod van minden javulni fog

Egyesületet/Csoportot vagy az EFW- hez hasonló oldalt vezetni nem egy egyszerű dolog, hiszen, az emberek figyelmek és esetleg felnéznek arra a személyre aki ezt csinálja. Nagyon komoly felelősséggel jár. De utat mutatni valakinek, az egy dolog, de azt az utat be is kell járni ezért írtam Te életed, te döntésed - de mindig van Választásod

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ef-workout.blog.hu/api/trackback/id/tr856870225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő
süti beállítások módosítása