edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő

2014. január 08. 19:50 - ERYCK

Mindennapi Hősök

- ezt a cikksorozatot azért indítom útjára, hogy
bemutassam, nem én vagyok a "Hős", ahogy azt sokan gondoljátok. Mert
rajtam kívül is vannak igaz harcosok, talán pont a szerénységük miatt, róluk
nem esik annyi szó, mint amennyit megérdemelnének.
Az első ilyen személy Valkovszki Attila, barátom és példaképen

Mindennapi Hősök- Valkovszki Attila
Attilla.jpg
Attival, mint ahogy a többi workout fannal is az edzés szeretete hozott össze. Igaz
hogy Attival csak most ismerkedtem meg, na, jó, az hogy az FB-n írogatok vele,
ez még nem azt jelenti azt, hogy ismerem,ez is igaz. De már az első üzenetekből
kiderült, hogy egy jólelkű, nagyon erős fiatalember,nem csak fizikumát tekintve,de
erre majd még visszatérek. Atti is, ahogy azt egyre többen teszik a
Calisthenics alapelvét követi, saját testsúlyos edzésekkel tökéletesíti magát.
Street Workout- os körökben is otthon érzi magát. Kedvenc gyakorlatai az
úgynevezett statikus gyakorlatok. Statikusnak azokat a gyakorlatokat
nevezzük, melyeknél a hangsúly a gyakorlat kitartásán van. Ilyenek például a
támaszmérleg, zászló, ill. statikus fekvőtámasz. Ez is egy pici pont ami
Attival összeköt. Ugyanis én is inkább a statikusságot szeretem. De amint már
említettem ezen kívül is van több hasonlóság. Had emeljem ki a legfontosabbat.


Attinak Cisztás Fibrózis-t állapítottak meg. Én nem vagyok egy orvos. Tehát nem
tudom, mivel jár ez a betegség. Ám Ati is irt egy cikket, amiből kiderült
számomra is, hogy ez egy nagyon komoly betegség. Ezt a cikket itt olvashatjátok
el:http://sikerkozosseg.hu/cikkek/sikersztorik/higgy-magadban

Nem is nagyon szeretnék idézni e cikkből. Talán a legfontosabb- „Azt gondolom,
hogy az igazi betegség a fejünkben dől el, hogy el hisszük, azok vagyunk-e.”Atti
küzd,harcol önmagáért,ahogy azt én is teszem, mi tálán egy picit más okból
kezdtünk el az edzésekkel foglalkozni. Nem "Menőség" ill. "Trendiség", hajtott minket.
Az életünk minőségén szerettünk volna javítani. Azt hiszem, mindkettőnk nevében
büszkén állíthatom, hogy ez a célkitűzésünk sikerült. Valkovszki Attila
Hatalmas Tisztelet és köszönet hogy vagy és hogy motiválsz. Nagyon várom a
személyes találkozót harcostárs.


 


 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ef-workout.blog.hu/api/trackback/id/tr355747560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő
süti beállítások módosítása