edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő

2016. április 21. 13:48 - ERYCK

Rebeca Update II.

ru2.jpg

Nagyon nagy örömömre szolgál, hogy bejelenthetem, hogy megcsinálta!
Rebecának sikerült a 2.-ik tesztje is!
Ezúttal a dinamizmus lett próbára téve.
Inkább a futás, a sprint került tesztelésre.

Bevallom őszintén, hogy amikor Rebeca megkeresett azzal, hogy tudnék-e segíteni a dinamizmus fejlesztésében is, teljesen biztos voltam abban, hogy meg fogom tudni oldani. De amikor a futásról kérdezett, elbizonytalanodtam.

Sajnos a futással nincs semmi tapasztalatom. Nyilván mozgásszervi problémák miatt... bár futópadon voltam. Ez egy más sztori. De talán majd egyszer leírom. Kerekesszékes a futópadon, igen - csak hát enyhén szólva sem sprintre készültem.

Vissza Rebecához, tehát elbizonytalanodtam, aztán elgondolkodtam egy kicsit. Mivel a robbanékonyságot kellet fejleszteni
arra gondoltam, hogy a kisebb távokon való sprintelgetés beválhat.
Legalábbis én, ha egészséges lennék, ezzel próbálkoznék.

Így nézett ki a tesztje:


6x 40 m sprint, a szintidő 7 mp
.................................................................

6,4 mp alatt futotta

ezután jött az intervall futás

20x 150 m 35 másodperc alatt és minden 150 m futás között volt még 50 m séta, időre, azt 50 másodperc alatt kellett megtenni.

Mint látható itt tényleg nem a fizikum lett tesztelve.

Sikerült, de nem állunk le, sőt most kezdjük csak el.
Ő az az ember, akinél már nem fog játszani a falfekvő, a horizontális húzódzkodás vagy ha igen, akkor már csak plusz súllyal. A tervem az, hogy most már nehezebb gyakorlatokra váltanánk.
90 % hogy ezt Rebeca is ebben a pillanatban tudja meg.


Rebeca! Nem kell félni, fel vagy készülve egy komolyabb terhelésre.
Végig csináltad az alapozási fázist.

Megcsináljuk a terhelési tesztet és majd az alapján változtatunk.

Köszönöm az eddigi bizalmat!
Továbbra is melletted leszek!





Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ef-workout.blog.hu/api/trackback/id/tr698650556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő
süti beállítások módosítása