edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő

2016. március 30. 12:52 - ERYCK

OnlineEdzősség

ot.jpg

Intró: Ígéret szép szó, ha betartják, úgy jó alapon megírom az eddigi

legnehezebb cikkem. Megpróbálom ezt is (csakúgy mint a többit) őszintén
papírra vetni.

Miért is nehéz ez a bizonyos téma?

1-Nem vagyok edző

2- Sosem gondoltam volna, hogy lesznek olyan emberek, akik tőlem kérnek
tanácsot, vagy konkrét edzésterveket.

Annak ellenére, hogy mindig elmondom, nem vagyok edző, hogy csakis a saját
tapasztalataim mondatják velem azt, amit mondok.
Tisztában vagyok azzal, hogy az imént leírt mondat gyakran szerepel a
cikkeimben, de én ezt nagyon fontosnak tartom.

Ennek az “OnlineEdzősködésnek“ 2 oldala van

1.Számomra ez azért elég nagy felelősséget jelent.
Ez nem csak arró szól, hogy leírom az alapot, aztán viszlát.
Kommunikálni kell, pl. milyen az illető sportmúltja, esetleg korábbi sérülések,
valamint a célokról.

Mindenkinek ugyanazt az alapot mondom el

6 Guggolás

6 Falfekvő/Térdfekvő

6 Ausztráliai húzódzkodás

6 Has-prés

1-2 széria

Azt gondolom , ennél alapabb alap nincs.
Pár hónap után már lehet nehezíteni, mint ismétlésszámban, mint szériában.

Nagyon fontosnak tartom a gyakori üzenetváltásokat, épp hogy érezte magát az
illető, melyik gyakorlat ment jobban, vagy rosszabbul. Amint már írtam ennek a
kommunikáció az alapja, valamint az őszinteség. Mindig is arra törekedtem és
ha lesz valaki új, nála is arra fogok törekedni, hogy bátran félelem nélkül
mondja el azt, ha rossz nap volt, vagy ha kimaradt az edzés. Ez a bizalom
kiépülése miatt fontos. Hozzátenném, hogy sosem voltam és nem is leszek
annyira számonkérős. Hisz én erre úgy tekintek, hogy én “csak“ kisegítem az
embereket. Ennek ellenére mindig izgulok, ha valaki az általam “előírt“ programot kőveti.

Felelősnek érzem magam.
De nincs annál szebb érzés, mikor azt látom az üzenetekben, hogy SIKERÜLT
Ezért a szócskáért érdemes kutakodni, tervezgetni.

Nekem ebből sosem volt és sosem lesz pénzem.
Én visszaigazolást kapok arról, hogy egyre inkább értem a dolgokat.

De ebben nem is ez a legszebb, hanem az, amikor azt érzem, hogy a kliens
megszerette a mozgást, edzést.
Bár nekem picit paradox, hogy egy mozgássérült szeretteti meg a mozgást
másokkal. De nagyon-nagyon jól esik.

2.Az, hogy tőlem kérnek tanácsot, vagy tippeket, akarva-akaratlanul is arra
sarkall, hogy tanuljak edzéstechnikai dogokról, nyújtásokról, hogy új
gyakorlatokat teszteljek le magamon. Hogy olvassak, bár jobb szeretek
videóedzéseket nézni.

Fejlesztem magam minden téren, fizikálisan, mentálisan egyaránt.
Ez az egész nagyon sok háttérmunkával jár, ez igaz a blogvezetésre is.
Hisz emellett mással is kell foglalkoznom.

Amikor csak tudok írni fogok, mert igenis látom azt, hogy van haszna.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ef-workout.blog.hu/api/trackback/id/tr178545912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő
süti beállítások módosítása