edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő

2015. július 01. 12:48 - ERYCK

Condition

condition.jpg

Ahogy azt már korábban is sejtettem, erősödtem. Nyilván nem Fekete Laci szintjén, de nem is ez a cél. Az elmúlt hétvégén számomra is bizonyossá vált, hogy erőnlétem jobb, mint mondjuk 3-4 hónapja. Ez az alap, ezért kezdtem el az edzéseket.

Na de mi is történt?

Pénteken elmentem egy szupermarketbe, reklámozni nem szeretném (Lidl) :) .Nyilván a kerekes székkel. Az egész szupermarketet végig szambáztam, a legkisebb problémák nélkül. Volt szufla, levegő, kondi. Néha az édesapámat utol kellett érjem, hisz a tömeg miatt olykor-olykor lemaradtam, na meg azért mert baromira udvarias vagyok és mindenkit magam elé engedek... lényeg a lényeg, hogy elég volt egy-két tempósabb keréklökés és máris ott voltam édesapám mögött, s árnyékként követtem. Ha hirtelen kellet felgyorsulni, NO PROBLEM ! Magyarán a turbó is működött! :)

Egy kis adalék infó, kint (utcán) még nem próbáltam az erőnlétemet.
Utcán azért más lenne a helyzet. Hogy ezt miért mondom? Míg egy bevásárlóközpontban egyenes, sima a terep, kint ez egyáltalán nem igaz. Az apró hepehupás, enyhe dimbes-dombos terep is sok mindent ki tud venni az emberből. De ezt csak az értheti meg, aki kerekes székben csücsül....

Azért van egy kis plusz is. Nyár van, rövidülnek a szoknyák és egy ülő embernek kicsit lejjebb van a szem horizontja....:)

Na vissza az edzésekhez.

Pénteken miután haza mentem...gurultam, volt egy súlyzós edzésem (Este) Másnap (Délután) megint volt egy kőkemény edzésem.
És hogy honnan jöttem rá, hogy valóban erősödtem? Vasárnap még ki tudtam magamból préselni egy Calisthenics edzést is, na jó ez inkább már csak olyan nyújtás jellegű volt, de azért odavágtam egy-két teljes fekvőt. Ami két nap súlyzózás után nem kis szó. Igaz, hogy a vállaimnak nem tetszett annyira ez a buli. Ezért is csináltam csak 2-3-at. Hallgatni kell a testre!
Helyette plankoltam, de meddig! Nagyon sajnálom, hogy nem mértem az időt, hisz ez volt életem leghosszabb plank tartása. Szép egyenes háttal.

Ez volt az én 3- napos Workout Marathon-om
Hétfőn meg akartam halni az izomláztól....

De legalább rájöttem, hogy vannak hátizmaim......... :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ef-workout.blog.hu/api/trackback/id/tr487587998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő
süti beállítások módosítása