edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő

2015. május 19. 15:46 - ERYCK

2 in 1- Avagy köszönetnyilvánítás & Edzés beszámoló



thx.jpg

Kedves olvasók! Hálával tartozom nektek, hisz annak ellenére, hogy kemény időszakon mentem keresztül, kitartottatok. Olvastátok az össze-vissza írt cikkeket is, amikor nem igazán volt hangulatom, sem energiám. Nyűgösködtem, hol ez, hol az fájt. Szintén örömmel tölt el az is, hogy várjátok a cikkeket. Pedig néha tényleg időigényes ezeknek a cikkeknek a megírása, hol a munka miatt, hol a laptop meghibásodása miatt stb. Tisztában vagyok azzal, hogy a cikkeimet sokan olvassák, ezért szeretném mindet megírni úgy, hogy valami értéket hordozzon, és korrekt legyen. Az elmúlt időszakban ez az én kis koncepcióm szétesett, de igazából nem is csoda, mert ha az embernek semmi se sikerül, akkor nincs igazán jó hangulatban, ergo a cikkek is olyan mindenfélék. Tényleg nagyon hálás vagyok, hogy ennek ellenére itt vagytok és jelen pillanatban is olvassátok e sorokat. Én nem vagyok, és soha nem is leszek valami workout celeb, de azért nagyon jól esik, hogy az ’’inaktív’’ időszakban is gyarapodott az oldal, immáron 423 vagytok. Annak idején ez a szám eszembe sem jutott, így ezúton is meg szeretném köszönni főleg Mr. Jay Carter-nek a buzdítást-Igazad volt barátom, és nagyon jól tetted, hogy bogarat ültettél a fülembe ezzel kapcsolatban.



Edzésbeszámoló

beast_mode.jpg


Az elmúlt 2 hétben lazábbra vettem a figurát. Ezért már alig vártam május 17-ét. E nap toltunk a haverommal egy kő kemény edzést, erre már simán ráillett a Beast mode cimke. A 2 hét kihagyás, ill. az igencsak takaréklángon való mozgás meglátszott. Megint nehezemre esett akár csak a négykézláb állas megtartása is, pedig azzal már nem voltak problémák. A falfekvővel is gondok voltak, pedig azokat csapattam rendesen. A klasszikus fekvőkből is csak 10 ment önerőből a múltkori 14 helyett, de a haver nem engedett a 15-ből, kicsit segített, úgy már teljesítettem a 15db-ot. Azért az utolsó 5 fekvőtámasz miatt is mondom, hogy igazán kemény volt. De amiért igazán BEAST MODE–os volt az a hasazás, lenyomtam 10 db hasprést, utána pedig szóltam a havernak, hogy segítsen egy kicsit. Mondtam neki, hogy üsse a hasam. Így hát befeszítettem a hasam és jöttek az öklösök. Az ütések közben azt hittem, hogy ott fogok meghalni, de csak a konkrét ütéskor fájt, aztán már nem. Kemény vagyok KIBÍRTAM. Ma, május 19-én volt egy kisebb átmozgatásom, remélhetőleg 21-én megint edzek Be szeretném vezetni a 2 naponta edzést, így mérhetem a fejlődést.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ef-workout.blog.hu/api/trackback/id/tr467473008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő
süti beállítások módosítása