edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő

2014. november 24. 14:25 - ERYCK

Ki, vagy mi motivál?

KVMM.jpg

Nos ez egy viszonylag egyszerű téma,mert alapvetően mindenki aki sportol.Ugyanúgy ahogy régen vasgyúrókén megvoltak a példaképeim/ motiválóim , mint Frank Mcgrath, Ronnie Coleman vagy éppenséggel Jay Cutler , úgy most is megvannak természetesen Hanibal for King, Frank Medrano, Denis Minin. Idővel aztán rájőttem hogy a Motiváció és Példakép nem ugyanaz. Tisztáztam magamban hogy mi a külömség a két szóközött.

Frank-Mcgrath.jpg
ronnie-coleman-showing-body.jpg
img_12161285450456.jpg....................................................................................................................................................................

hannibal-for-king.jpg
frank_medrano_scr1.jpg
dm.jpg

Példakép- olyan ember kinek teljesítményére odafigyelünk

Motivátor- olyan ember ,aki tanácsaival biztatásaival edzésre bír.

A fent említett urak a példaképek és azok is maradnak.

Vannak azonban emberek, akik tényleg motiválnak. Na, most jön a magyar csapat felsorolása:
Mr. The One&Original Tar Jay Gábor,a hihetetlen lazaságával. Aki emlékeztetni szokott arra, hogy mozogni már bizony kell. (bár mostanság kevesebbet írunk, de attól még motivált vagyok)
Endzelocska (angelocska). Pl a legutóbbi cikkével a testépítő versenyről
Rain Chrisztian- akinél valahogy mindig a segítőkészséget érzem, igaz nem sűrűn írogatunk de ha kis tanács kell tudom hogy segít. Valamint a youtube videói nagyon rendben vannak
MT Ági. Akinek időről-időre beszámolok a váltózásokról.

1234606_569623223166595_1064303659319501766_n.jpg
1662329_10202945212579834_7306916788080009670_n_1.jpg

rain-chris.jpg
1507103_350819165092630_4182322662887626225_n.jpg

Ezeknek az embereknek a tevékenységeikből is látszik az, hogy nem ismerik az abbahagyás szót
és hogy miért ők motiválnak? Mert hozzájuk lehet szólni és egy picit mindig tudnak lendíteni rajtam

Jó okk bevallom nem szoktam naponta írogatni velük, de valahogy úgy adódik h amikor éppen kell írok és meg egyszer sem alakult úgy hogy az az érzésem lett volna hogy azt gondolnák hogy Na már megint mit akar

Ez csak az egyik rész, rám az is motiválóan hat, hogy amióta blogozom, azóta kialakult egy kisebb EFW tábor. Már magában ez is motiváló, hát még akkor az a tény hogy van olyan személy aki többé-kevésbé de miattam kezdett el sportolni.

A harmadik felszabadító dolog az az, hogy az EFW –re nem kell hazugságokat irkálnom.Nyugodtam leírom azt hogy hát jelenleg finoman szólva sincs olyan formám mint volt.

Az amikor egy-egy bejedzés után azt látom hogy 100- vagy 150-en vagy még többen olvasták el, rám energizálóan hat.


Meg csináltam a fizikum felmérést.6 év alatt még sosem sikerült ilyen gyalázatosra.
Fél percig sem tudtam tartani a NÉGYKÉZLÁBÁLLÁS tartását. Ami teljesen röhejes.
De nem adom fel, nem olyan fából faragtak. Most először szerkesztettem meg az edzéstervet úgy hogy figyelmen kívül hagytam hogy ez vagy az mit csinál.

az hogy mit és hogy csinálok ki fog derülni vagy cikkben vagy videóban
vagy cikkvideóban :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ef-workout.blog.hu/api/trackback/id/tr896928755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő
süti beállítások módosítása