edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő

2014. október 01. 12:24 - ERYCK

Egy időre eltűntem

egy időre eltüntem.jpg

E cikket a célból írom, hogy egy kis életjelet adjak magamról. Mostanában nem tornázok legalább is nem úgy, ahogy régen. (dödödödőőő) Jöhetne a hang effektus, mint a filmekben, mint amikor valami nem sikerül. Tény, és való, hogy nem vagyok sikeres, de ezzel már nem szeretnék továbbá foglalkozni. Régebbi cikkekben is írtam, hogy most ép ezért, vagy azért nem jönnek össze a dolgaim. Nos, ennek vége nem fogom mindig írogatni, ha valami nem jön össze… majd összejön. Azzal hogy azt írogatnám de motiválnálak titeket. Ezt én nem szeretném.

Az "edzések" nagyon megváltoztak, azért is tettem idézőjelbe. Korábban ugyanis el nem tudtam képzelni erőfejlesztő gyakorlatok nélkül (fekvő, huzi, guggolás stb.) Most azonban másról szól a történet. A fizikum centrikusságból a mozgás centrikusságra váltottam. Hogy érthető legyen, elmagyarázom. Korábban szinte mindent alárendeltem az erőfejlesztésnek… nem volt megfelelő bemelegítés, nyújtás. A mobilizációval nem foglalkoztam. Egészen ez idáig. Most fordult a kocka a fekvők helyett nyújtások, hajlongások, vállkörzések vannak. Igen, tisztában vagyok azzal, hogy, ettől nem leszek egy Schwarzenegger, de a mozgástartományom növekedni fog. Ami ha valaki kerekesszékben él nem egy elhanyagolható szempont. Talán még fontosabb, mint a puszta fizikum.
A helyzetjelentés nagyjából ennyi lenne. Egyfajta szemléletváltáson megyek keresztül.

Még egy lényeges dolog történt. Most már elhiszem, az embereknek mikor azt mondják: „Egyszerűen nincs időm.” Korábban erre mindig alapból azt reagáltam, hogy ez csak kifogás. Most azonban saját bőrömön tapasztalom. Kevesebben tudják rólam, hogy PC Grafikus- ként funkcionálok, mikor ép nem edzek. A PC Grafikus névjegykártyákat, logókat, s mindenféle internetes reklámokat tervez. Ehhez kreativitás, türelem és szorgalom szükséges… Egyfajta folyamatos tanulás az egész. napi szinten. Most ép 3D-s meg egy rajzprogrammal ismerkedem. Lényeg a lényeg hofy valóban kevesebb időm jut edzésre, mint régen. Ettől függetlenül szó nincs feladásról, csak annyi, hogy nagyobb területet kapnak a tanulmányaim a szakmai életemben
A PC –Graf oldalt itt található: https://www.facebook.com/efdesign

Ha a munkásságom netán tetszik, kilehet fejezni a lájk gomb egyszeri lenyomásával.:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ef-workout.blog.hu/api/trackback/id/tr26749865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő
süti beállítások módosítása