edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő

2015. december 23. 17:19 - ERYCK

Évzáró 2015

evzaro15.jpg

Hosszú és fordulatos év volt ez számomra.

Idézhetnék a DSP-től

”Egyszer fent, egyszer lent, mint a lift ez így megy

Mindig más a szitu, bejárunk minden szintet

Nem tudhatod, hogy holnap mit veszítesz, mit nyersz

Kip-kop! Bekopog a sors, amit nem ismersz”

Annyi minden megtörtént, hogy a fele is sok. Nem is fogok mindent leírni. Amikor ezt a cikket tervezgettem, rengeteg minden járt a fejemben. S még most is. Azt gondolom, hogy az idei év próbára tett. Nem kicsit, nagyon.

A nyár egyszerűen csodálatos volt, egy nagy álom beteljesülése.Egykezes fekvők, side to side ausztráliai huzik, rendes huzik, is mentek.Izom, munka minden stimmelt. Megtapasztaltam milyen az, amikor bajnok vagy.Király volt, ezzel csak az volt a baj, hogy egy idő után elszaladtak a lovak velem. Nem figyeltem kellőképpen a bemelegítésre, nyújtásra.

Hála az égnek nem történt baj, nem szenvedtem el komolyabb sérülést.

De mégis jött a bünti, igaz más formában. Megváltozott az életstílusom egy jó időre. Ezt sok minden befolyásolta, de főleg én. Lustulással, csipsz evéssel stb stb...

Nagyon nehéz volt innen felállni. De úgy gondolom jó lecke volt. Sokat tanultam magamról. Valamint azoktól az emberektől, akiktől kaptam a virtuális seggberúgásokat. Köszönetet szeretnék mondani, (Írni) Nektek is EFW követőknek, hisz a legnehezebb pillanatokban, rátok gondoltam.

A nyári fekvőtámasz kihívásra. Victória Freedom és Tomi Vörösmarty Peczkó elképeztő kitartására. És arra, hogy ezek az emberek miattam nyúzták magukat és ezzel az összetartásukat mutatták.

Tulajdonképpen ez a gondolat, amely kirángatott az önsajnálatból, meg abból a kattant állapotból, hogy minek ez, nem megy ez stb.

Van itt még egy ember akinek különös képpen nagy szerepe van abban, hogy abba hagytam a punyulós, igaz pont ezért kényelmes időszakot.
Kovács Zsigmond Harcostárs. Neki sem éppen perzsaszőnyeggel van letakarva az útja. Köszönöm szépen a tartalmas hozzászólásaidat, amik húzatókötélként szolgáltak. A húzatókötélért, amit most már mindketten húzunk, s bízom abban,hogy sok embert sikerül majd kirántanunk a lustulásból.

A többi kedves olvasó- követő is nyugodtan kommentálhat. Megkereshet. Aszemélyes profilomon is. Történeteket mesélhetek. Biztos vagyok benne hogy sokaknak segíthetünk EGYÜTT!

Én mivel most keztem, nagyon rossz állapotban vagyok. Rengeteg idő fogkelleni ahhoz, hogy kiépítsek egy megbízható alapot. De most pl 4 napból 3x edzettem, tegnap pihi, de már ma is összeszenvedek majd valamit, hihi.

No hamár Karácsony meg új év, milyen ember lennék, ha nem kívánnék nektek boldog békés ünnepeket?

hmmm
Emm

BOLDOG BÉKÉS ÁLDOTT KARÁCSONYI ÜNNEPEKET KÍVÁNOK
MINDEN KEDVES OLVASÓNAK!

De a fa alá zokni meg pulcsi helyett jó adag KITARÁST meg AKARATOT ajándékoznék... azt úgysem kell becsomagolni :D
Na jó, azért becsomagoltam :D
kari.jpg

Boldog új évet!

Ez volt az ezévi utolsó cikk.
De nyugi aktív leszek az ünnepek alatt is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ef-workout.blog.hu/api/trackback/id/tr288194198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő
süti beállítások módosítása