edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő

2015. december 21. 15:14 - ERYCK

Az új kihívás

kih.jpg

Amint már azt korábban is jeleztem, változnak a dolgok. Ráadásul van egy kis plusz motivációm is. Hisz azzal, hogy Rebecának ”segítek” van bennem egy ”meg kell, hogy mutassam” érzés. Mert ha én képes vagyok rá, akkor ő is.De mindenféleképpen meg szerettem volna köszönni a bizalmát. Nagyon jólesik.

Meglepődtem, hisz most jelen pillanatban enyhén szólva sem sziporkázok.Nincsenek Archer Ausztráliai húzódzkodások –Oldalról-oldalra, nincsenek egykezes fekvőtámaszok....sőt de erre még visszatérek. Tulajdonképpen 0-ról kezdek építkezni. Ennek ellenére Rebeca bízik bennem. És ez a nagyon-nagy dolog. Sikerült tisztázni mindent. Sikerült tisztázni azt, hogy nem vagyok hivatalos edző, sőt nem hivatalos sem, ennek ellenére úgy gondolom, tudok egy picit segíteni. Jó példa rá Tacsi Marika, Timcsi édesanyja, vagy Judit Fejér példája. Bár Juditról nem írtam cikket, ez hiba volt. Ő volt az első ember, aki úgymond a ”segítségemet” kérte. Büszke vagyok, de nem magamra, sokkal inkább a fent említett hölgyekre, hisz mindketten a mai napig aktívak. Judit esetében a Kettlebell is előkerült :) Amit bár én nem használok, ettől még egy nagyon hasznos eszköznek találom. Csak annyit tudok mondani, vagy hát ez esetben írni, hogy csak így tovább.

Nem véletlenül hoztam elő ezeket a példákat. Rebeca, nincs azzal semmi baj, ha úgy érzed, hogy nullán vagy.Egyszer mindenki volt nullán, sőt valaki többször is. De mindig fel lehet állni. Csak akarni kell.

Én is most kezdem, bár már nem tudom pontosan hányadszorra kezdem újra. De nem is ez számit. Csak az, hogy van e benned elegendő tűz.

Jelenleg nem tudok összehozni 3 normális fekvőtámaszt. Szóval sírhatnékom van. Mert volt idő mikor az egykezes fekvőket próbálgattam.Tudom mit kell csinálnom, hisz lepróbáltam magam. Bár furcsa a szitu, de egy egyszerű négykézlábra állás is problémát okoz. Beremegnek az izmok, egyszerűen nem bírom el magam. Kínos, vagy sem, ez van.

Most az edzésem így néz ki

7 guggolás

7 falfekvő

7 négykézlábra állás

7 has-prés 

7 ausztráliai huzi

plank próbálkozások

És szerintem jó darabig így is fog kinézni

De jelentem végre edzek!

Rebecának pedig sok sikert, és kitartást KIVÁNUNK!

Ezt gondolom nyugodtan állíthatom az összes 464 EF Workout követő nevében.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ef-workout.blog.hu/api/trackback/id/tr448188576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő
süti beállítások módosítása