edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő

2015. július 20. 17:03 - ERYCK

HARD WORK

hardwork.jpg

Aki itt van, az nagy valószinűséggel szeret edzeni, másképp nem olvasná e sorokat.
Ki merem jelenteni hogy mindenki ismeri azt a belső érzést amikor nincs kedve edzeni.Minden olyan nagyon nehéznek tűnik. Pénteken pont illyen hangulatban voltam. Mindenre és mindenkinek azt mondtam „Hadjá most” Amolyan antiszociális napom volt. Meleg volt. Este asztán össze kaptam magam.Annak ellenére hogy eggyáltalán nem volt kedvem edzeni.Nekiálltam és végig csináltam.

Most eggyáltalán nem akarok nagyképűnek tünni, hisz nem kicsit sem vagyok több mint egy átlagos ember.Talán csak azzal hogy tudom hogy ha eredményt akarok akkor azért dolgozni kell. Ezzel Ti is így vagytok ebben biztos vagyok. Ez a tulajdonság külömböztet meg minket ’Harcosokat’ a többi embertől.

Elkeztem tehát a pénteki edzést.

Péntekig úgy volt hogy föleg a főleg a fekvőtámaszt 6 körben 3 isméttéssel csináltam. A töbi gyakorlatot guggolás huzódzkodás has-prés lábemelés 10 ismétlésben csináltam.Hogy miért kezdtem a felsorolást a fekvőtámasszal? Mert egyszerűen imádom!!! Számomra a fekvőtámasz az erő szimbóluma.Elkezdtem tehát csinálni a 3 ismétlés módeszert.Azomban a 3-adik ismétlés után úgy éreztem „Hát ebben még van” És volt is! Ígyhát megcsinaltam még 3 mat eztán le tettem magam a földre.Szusszantam és másodszor is megcsináltam a 6 fekvöt. ezzel a sikerrel felspannolva úgy gondoltam menni fog a 3 madik kör is. És így is volt! MEGCSINÁLTAM. Este már az ágyban, vízszintes pozícióban elhelyezkedve. Azon gondolkodtam hogy, ha fekvőből ment 6 ism 3kör, mondjuk ép nem vagyok egy matek zseni de ehhez nem is kell, 6x3=18 fekvő. Szóval ha a fekvőből ment a 18 db akkor a többi gyakorlatból miért is ne memme?

facem.jpg

Szombat


Szombaton meleg volt nekem meg duplán hisz fűtött a bizonyítási vágy. Így hát bevállaltam egy számomra elérhetetlennek tűnő gyakorlatot, ez volt az egylábas guggolás. Úgy hogy meg volt a terv. Elérni 18 ismétlést mindenből meg az egylábas guggolás kisérlete. Elhatároztam hogy felvesszük videóra. MINDENT! Manipulálás nélkül hogy lehessen látni mindent.Csak hogy tisztázzuk ha nagy bukás lett volna, azt is fel raktam volna a Youtube-ra Elnézést hogy hosszú lett de hát This is how i do. Meglettek a videóklippek, de összerakni egy videóvá nehezebb volt mint leedzeni.(Hisztizett a technika)

Vasárnap Sima lazító napnak indult, hisz azért elég sok mindent megcsináltam.De az elmult napok sikerei miatt vitt a vérem tovább.Kattant az agyam „Mi lenne aha mégpróbálnám az egykezes fekvőtámaszt” Édesapámnak támadt egy ötlete és kérdezte „Fel e vegyem videóra?” Én: „Persze, lessz ami lessz ” És ez után megycsináltam a lehetetlent! Életem első EGYKEZES FEKVŐTÁMASZÁT!!!!!!! Jó tudom, nem tökéletes,’’ütött kopott de az enyém’’SIKERÜLT.Ráadásul fáradtan és a gyengébbik kézzel.


Csak hogy éreztessem, hogy ez nekem mennyire fontos.
25 éves leszek igazi kemény srác vagyok.Mégis elsírtam magam az örömtöl. Most is miközben e sorokat írom hidegrázás van.Mondjuk ez most pont jó mert így nincs olyan melegem.Nekem ez a fajta fekvő az ’ULTRAŰBERKIRÁLY’ kategória.Mindenkinek meg van az ”GYÖNGYSZENE” Miután megnyugodtam és elhittem ez járt a fejemben „Ki az a ROCKY baszdmeg” meg hogy „BITCH PLEASE I DONE IT”.

Miután visszatértem a földre, átgondoltam nennyi küzdés, hajtás volt. De eggyértelműen megérte. HATALMAS ÉRZÉS VOL Úgy érzem semmi sem álithat meg!

Adalék:

A PTBULL MODE cikk néhány emberben esetleg azt az érzetet kelthette hogy az edzéseken tényleg komoly kemény munka folyik. Nos ez igy van! Ám van egy kedves olvasó aki egy picit talán kontrasztot érez a korábbi inkább a biztonságra törekvő cikkek között, meg a Mindent bele adok tipusúak között.

Marci Pelikan: „Akkor most feladtad a kontrollált vadulás alapelveit? Pl: biztonság..”

Először is nagyon szépen köszönöm ezt a kérdést.

Nem adtam fel a biztonságra törekvést sem.Lehet keményen de mellette biztonságosan edzeni.
Pl :
Most hogy tudom, hogy megtudom csinalni a 6 fekvőt, ez lessz az alap. Ennél többet majd csak akkor fogok csinálni, ha bisztonságosnak fogom érezni.

Persze itt-ott jó tesztnapokat csinálni. Én úgy soktam nevezni hogy ilyenkor kicsit ’’Kiégetem a szelepeket’’
2 havonta egyszer.Pontosan azért hogy ne legyen sérülést

A HARD WORK nem azt jelenti (Számomra) hogy eszetlenség megy. Marci remélem választ kaptál.És még egyszer köszi a kérdés a kommentet. Elgondolkodtattál.

Kérek szépen mindenkit, akinek kérdése, kétsége van valamivel kapcsolatban az ne habozzon tegye fel a kérdést és megtárgyaljuk akár a személyes profilomon is lehet keresni. Szivessen válaszolok bármire.

Elnézést kérek ha esetleg maradt volna még helyesírási hiba a cikkben.
(Egy nagyon kedves barátom szokott segíteni korrigálni a helyesírási hibákat)
De most a Pimp my ride-s barátom a jól megérdeme szabadságát tölti

Innen is jó pihenést Kivánok

A zöd íllyászban Olive Quen-nek is volt egy nagyon nagy segítége  Felicity Smoak

Tegyük fel hogy én barátomat is Felicitynek hívják.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ef-workout.blog.hu/api/trackback/id/tr427641968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő
süti beállítások módosítása