edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő

2015. július 14. 13:01 - ERYCK

PITBULL-MODE-Edzésbeszámoló

pitbullmode.jpg
pbmode.jpg



3 nap 100%-ra pörgetve! Tapasztalatok, meglátások.

Az elmúlt hétvégén gyilkos buliban vettem részt.
Az a vicces, hogy saját magam kergettem magam ebbe az igazán embertpróbáló megmérettetésbe.

Mondanám még egyszer, én találtam ki ezt a gyilkolást....(szó szerint az volt)

De mire is adtam ezt a beteg fejemet? Péntek dél körül elhatároztam, hogy végigcsinálok egy 3 napos edzés maratont. Ebben nem lett volna semmi különleges, hisz már csináltam ilyet. Természetesen az edzés intenzításának változtatásával, hogy bírjam a harmadik napon.

Most viszont az a beteg fejem azt mondatta velem, hogy mind 3 edzést 100% -ra toljam.

Az edzésprogram felosztása így nézett ki:
Péntek – Calisthenics
Szombat-Calisthenics
Vasárnap-GymStyle

Péntek volt a laza nap (hisz az volt az első) 15 Guggolás 10 Hasprés 6x3 fekvőtámasz Nagyjából 1 perc plank Néhány mini húzódzkodás Egykezes Ausztráliai húzódzkodás (Direkt a gyengébbik kézzel)

Szombat Nem igazán volt ám hozzá kedvem, de este úgy 19:30 magasságában nekiálltam és végigtoltam. A nyomó gyakorlatnál, valamint a kitartásos gyakorlatnál (Fekvőtámasz-Plank) üvöltöttem és folyamatosan hergeltem magam. Igazi Pitbull Mode.
A hergelésnek köszönhetően majdnem teljesitettem az előző napi limitet Csak a fekvőtámaszból lett kevesebb.

Vasárnap reggel azt mondtam magamnak, hogy ha rámszakadna az ég akkor sem megyek súlyzózni.Olyan izomlázam volt, alig tudtam felkelni az ágyból. De mégis leevett a fene a súlyzókhoz. Nagyon komolyan végigtoltam az edzést, szinte teljesen üvöltve. Emlékszem, már hulla fáradtan, de még megmarkoltam egy 8 kg-os egykezes súlyzót és bicepszeztem. Utána már csak azt láttam, hogy a kolléga veszi ki a súlyzót a kezemből, mondván ELÉG!

Vasárnap este aztán úgy elkapott a fáradtság, hogy csak na. Hétfőn hatalmas izomlázam volt. Kedden (Ma) már jobb a helyzet.

Hasznos volt-e ?
IGEN

Ha lehetne újra csinálnám-e?
SOHA AZ ÉG ADTA VILÁGON NEM!!

Ám nagyon hasznos volt. Technikailag sok mindenre rájöttem, de nem csinálnám ezt még egyszer úgy, hogy mind három edzés maximális pörgetésen van. Szervezetnek pihenésre van szüksége.

EDZÉS KÖZBEN ÜVÖLTSETEK, SOKKAL TÖBB ENERGIÁT FOGTOK MAGATOKBAN ÉREZNI ERRE MEGESKÜSZÖM! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ef-workout.blog.hu/api/trackback/id/tr707627372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő
süti beállítások módosítása