edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő

2014. január 20. 16:02 - ERYCK

Út a gyógyuláshoz 2 -TheraBand beszámoló –Tudatosítás

Rolls_web3.jpg

Miért is írtam azt a szót, hogy "tudatosítás"? Mit is jelent? Tudatosítani valamit-annyit jelent, tisztában lenni azzal, mire, mikor vagy képes, ill. belátni azt, ami nem. Ez talán megint zavarosnak tűnhet, azonban ha konkrét példán vezetem le,érthető lesz. A TheraBand tornázás során nem használtam semmit sem csak a szalagot. Ez  azt jelenti, hogy a klasszikus erőgyakorlatokat is elhagytam (fekvőtámasz, húzódzkodás, lábemelés stb.) Nem csináltam semmit csak TheraBand gyakorlatokat. Ez azt eredményezte, hogy szervezetem jelentősen legyengült. Ezért ügy döntöttem, hogy a Theraband mellé felveszem a Fegyencedzés c. könyvből a fekvőtámasz első szint gyakorlatát: Wall Push –ot. Ezzel szeretném bővíteni az edzésem. Könnyűnek tűnhet a gyakorlat, de ha helyesen végezzük, rájövünk, hogy nem az. Itt a videó



2014. január 20 –án, azaz ma, bepróbáltam a szokásos TheraBand-os edzésemet bővíteni a WallPushuppal. Hiszitek vagy sem alig tudtam megcsinálni a normál 10 ismétlést, ami azért egyrészt engem is meglepett. Ezt mondtam magamnak „Nah, jól legyengültél te gyerek”. Másrészt viszont ez érthető, mivel már jó ideje nem edzettem. smail.jpgCsak az furcsa, hogy megint újra csigatempóban indulhatok a szamárlétra legaljáról… Hol vannak a régi szép idők, mikor már a Diamond Pushupot nyomtam… Most jelenleg messzinek tűnik ez a cél, nem nem a Lionel Messi-nek, hanem valóban távolinak tűnik. De sebaj, békésen, türelmesen meg kell várni azt, amíg a hőn áhított célomat újra elérem. Már egyszer sikerült, akkor miért ne sikerülne újra. Az edzésekben meg úgy általában az életben is türelmesnek és kitartónak kell lennünk ahhoz, hogy elérjük céljaink. Az igazi harcos jellemünk a bukásunk után jelentkezik meg, ha felállunk és folytatjuk, az azt jelenti, hogy igazi harcos szív dobog bennünk. Ha feladjuk, az annyit jelent, hogy nem is akartuk igazán. Kemény munka, Alázat, Tisztelet . A sikeres emberek már régen tudják ,és ez nem csak az edzésre igaz…

Források

http://www.thera-band.com/UserFiles/Rolls_web3.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=3nr3rltL3aQ
http://www.warrenphotographic.co.uk/24753-striped-snail  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ef-workout.blog.hu/api/trackback/id/tr765772219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő
süti beállítások módosítása