edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő

2016. január 27. 13:32 - ERYCK

500 EF-WORKOUT FANS

500l.jpg

KÖSZÖNÖM  SZÉPEN A BIZALMAT!

Ez volt az első gondolatom, amikor megláttam azt, hogy túl vagyunk az 500 lájkon.
Igazából nagyon nehéz kifejezni azt, amit most érzek, hisz számomra ez elképzelhetetlennek tűnt,  hogy valaha is ennyien leszünk.

Nagyon, nagyon hidegrázós, mert 2013. szeptember 11-én, amikor ez az oldal elindult, egyáltalán nem gondoltam arra, hogy lesznek követőim, eszembe se jutott az 500 lájk. Ez csak egy olyan ”Miért ne?” projektnek indult.

Mára már az életem szerves részévé vált.
Különböző időszakaim voltak: volt, hogy rossz passzban, volt, hogy jó passzban voltam. A cikkek mindig látogatottak voltak, függetlenül attól, hogy épp atomkirályul voltam, vagy épp a padlón koppantam.

Ezért van az, hogy, mindig úgy érzem, hogy hálával tartozom nektek, főleg a törzsolvasóknak.

Továbbá köszönetet mondok azért is, mert, ahogy az idő telt, úgy fokozatosan rájöttem arra, hogy az önfejlesztés, tanulás és a tudatosság mennyire fontos.

Rájöttem arra, hogy egy oldal vezetése nem éppen egy egyszerű meló.
Igen, melót írtam mert, tényleg sok mindent kell átnézni vagy átgondolni, keresni, ahhoz, hogy értelmes tartalom kerüljön fel az oldalra.

Fontos a kommunikáció, a napi aktivitás, tudom.
Ezért is sajnálom, hogy rossz a laptopom és nem tudok online lenni.
De ígérem, amint jó lesz a laptop, folytatni fogom a cikkezést, van bőven téma, amiről azt gondolom írni kell.

Indulni fog néhány projekt is, ezeken is folyamatosan dolgozok.

Talán a legnagyobb köszönetet azoknak az embereknek mondanék, akiknek szinte a virtuális edző szerepét töltöm be.

Tényleg nagyon hálás vagyok, mert ez nem kis bizalmat jelent, hisz nekem nincs semmi papírom arról, hogy edző lennék, mert nem is vagyok. Mindent, amit mondok a saját tapasztalatom mondatja velem.

Attól függetlenül, hogy nem terhel semmilyen felelősség, hisz mindig elmondom, hogy csak egy srác vagyok, egy ”amatőr sportoló”, érzem a felelősséget a  ”klienseim” iránt.

Ezért veszem olyan komolyan ezt az oldalt.
Ez nem játék.

Igyekezni fogok, hogy minél inkább színvonalassabb legyen az oldal.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ef-workout.blog.hu/api/trackback/id/tr998321624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő
süti beállítások módosítása