edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő

2016. január 07. 13:13 - ERYCK

Edzésmaraton

 edzesmaraton.jpg

Remek hírekkel szolgálhatok.

1.

Ünnepekre haza mentem, oda, ahol van bordásfal és hely edzésre. Nem mondom, hogy azonnal nekiálltam, hisz december 18-ától, január 3-ig voltam otthon.



Edzeni csak dec. 27-én kezdtem, viszont onnantól nem volt megállás jan. 3-ig, ami azt jelentette, hogy 8 napon át edzettem napi szinten. Volt előtte időm szépen eltervezni mindent. Gyorsan elmondom a lényeget. A célom az volt, hogy minden nap ”nyúzzam” magam, de ne a végkimerülésig, hogy maradjon erő a következő napra. Be is jöttek a számításaim. Ugyanis úgy számítottam, hogy jan.3-ra el fog fogyni az erő, hat el is fogyott, de nagyon.

De hát nincs is min csodálkozni, pihenés nélkül végig toltam. A videóban látható rutinnal szépen leedzettem magam. Természetesen volt egy kis izomláz, pont annyi, amennyi kell. És hogy ez igazából miért is esett olyan nagyon jól?

Mert bebizonyítottam magamnak, hogy már bocsánat a szóhasználatért, de van rá ”Tököm” hogy annyi bukta meg annyi negatív dolog után is nekiálljak és csináljam, és hogy az a tűz, ami anno bennem tombolt, most is perzsel.

Tudom, hogy rengeteg meló áll előttem, de ülök elébe. Viszont azt is sikerült tisztáznom magamban, hogy semmit sem fogok sürgetni. Ha a testemnek idő kell a regenerációhoz, az adaptációhoz a tanuláshoz.(ugyanis tanulok újra mozogni) akkor én meg fogom neki adni. Akár egy évet is fogok várni, vagy akár többet is, ha a szervezetem megkívánja.

Persze a ”várás” szó alatt, nem punyulást értettem, hanem azokat az alapgyakorlatokat, melyek a videóban szerepelnek. Talán lesznek, akik azt mondják, hogy ez olyan egy helyben toporgás lesz. De ez nem fog érdekelni. Lényeg a biztonság. Remélem teljesül majd a nagy álmom és újra el fogok tudni menni a fegyencedzés talira.

De ha esetleg nem épülnék fel addigra annyira, hogy esetleg nem tudnék egy jó zúzósat edzeni,(bár ettől azért nem félnék, az Adrenalin megteszi majd a hatását) de ha mégsem, akkor mi van? SEMMI. Mert nem azért megyek oda, hogy mutogassam magam. Engem, aki ismer, az tudja, hogy mit tettem le az asztalra. Sokan alapból tisztelnek.
Elnézést, ha ez nagyképűnek hangzott.

Lényeg a lényeg, ha el is jutok oda, akkor én azt szórakozásnak fogom minősíteni, nem versenynek, vagy ki mit tudnak.

Mert biztosan vannak nálam sokkal erősebb atléták. De vajon hányan kaparnák ki magukat olyan mélységekből, mint ahogy azt én teszem.

Az igazság az, hogy mindenkinek kijár a tisztelet, függetlenül attól ki hol tart. Én nem árt, ha a szerénységet gyakoroljuk, hisz pont ettől válunk naggyá.

2.

Nagyon nagy örömmel jelentem be, hogy immáron a harmadik embert sikerült megfertőznöm az edzés szeretetével. Judit Fejér és Tacsi Imréné Marika után Rebeccát is elkapta az edzőláz Jelentem tetszik neki. Saját írása szerint is mindig aktívan élt. Azt gondolom, hogy én csak egy kicsit besegítettem, ennyi az én érdemen, BÜSZKE VAGYOK RÁD REBECCA ÉS KIVÁNOK NEKED SOK SIKERT ÉS KITARTÁST!! DE EZZEL SZERINTEM NEM VAGYOK EGYEDÜL

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ef-workout.blog.hu/api/trackback/id/tr448249002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő
süti beállítások módosítása