edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő

2015. október 01. 13:25 - ERYCK

Erőnlét&Mobilitás

eronlet_mobilitas.jpg

Örömmel kezdek bele a mai cikkbe.

Mert mostanság minden rendben. Tudom, hogy sok mindenen csiszolni kell, főleg a technikai kivitelezésen. Mindig teljes mozgástartományban próbálok dolgozni, de úgy gondolom, hogy ez még messze van a tökéletestől.

Magyarán rengeteget tanultam már, de még 2x ennyi sem ártana. Sokszor lehet hallani mobilitásról, lazításról, pihenésről. Úgy gondolom én nagyot nyertem azzal, hogy azt mondtam magamnak, igen, én többet akarok foglalkozni a mobilitással.

-Nem fájnak a vállaim
-Lazábbaknak érzem az izmaimat
-Könnyebben kontrollálom a mozdulatokat.

Tény, hogy a mobilitást, mint olyat nem tudsz lezárni pl.10 vállkörzéssel előre hátra. Többet kell ezzel foglalkozni, de megéri.

Nyilvánvalóvá vált a számomra, hogy több mobilitás-centrikus edzést kell csinálnom, mint erőnlétit.
Ez nagyjából azt jelenti, hogy 3 edzésből 2 mobilitási 1 erőnléti.

Annak ellenére, hogy kevesebb az erőnléti edzés, nem gyengültem sokat, sőt, új szerelem van a láthatáron!!!

HÚZÓDZKODÁS

Egyre simábban megy, pedig csak heti 1x húzódzkodom. Teljes mozgástartományban. Tehát teljes lentről a maximális húzó erőmig húzom (szemhorizont a húzódzkodó felett van), utána szépen lassan visszaengedem magam, amíg a lábam nem éri a földet. Van még hova javulnom, de ez nagyon jó érzéssel tölt el.

ÖSSZEGZÉS: Több mobilizáció, mint erőnlét fejlesztés. Nem mondom, hogy ezt kötelező csinálni, de azt bizton állíthatom, hogy jobb, simább lesz a mozgás. Igaz, hogy azzal, hogy kevesebb az erőnléti valamit az ember gyengül, de ezt az árat én szívesen kifizetem, ha az eredmény az, hogy jobban tudok mozogni. Bár, ha csak a húzódzkodást nézem, akkor nem is olyan biztos, hogy gyengültem, sőt.

Ez lett volna a heti cikk.

Mozogjatok sokat!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ef-workout.blog.hu/api/trackback/id/tr17876080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő
süti beállítások módosítása