edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő

2015. augusztus 13. 14:06 - ERYCK

666

666.jpg

„Úúú na most ez a cím, cikk mit takar? Olyan ördögi feeling, biztos valami kegyetlen edzést csinálhatott” Heh, a cím alapján simán akár ezt is gondolhatjátok, hogy biztos valami ultrabrutál edzést csináltam. Pedig nem. Na jó volt benne hard is.
-----------------------------------------------------------------------
6 Ez a cikk a jól megszervezett, általam lepróbált 6-os rendszerről szól. Nagyon egyszer, lényege hogy egyszerre ’csak’ 6 ismétlést csinálok gyakorlatonként.(Mi ez? ez nem is edzés, ez semmi....) Igen, tényleg könnyűnek tűnhet, de azért azt hozzá kell tennem, hogy a legtisztább kivitelezésre törekszem, minimális lendülettel. Kontrolláltan. Ez azért elég nehézzé teszi, pláne, ha a negatív fázisban megtartom magam. Ez annyit jelent hogy: (Fekvőtámasznál a lenti pozícióban nem helyezem le magam a földre, hanem megtartom a kiinduló pontot.) (Guggolásnál is a lenti pozíciót megpróbálom minél tovább megtartani -ez a legfájdalmasabb, mert gond van a térdeimmel- a térd ízületek, és az inak be vannak feszülve, mivel sajnos én nem járok.) (Lábemelésnél sem teszem le a lábam, megtartom a föld felett) Must to keep it under little muscle tension Muszáj egy kicsi izomfeszülés alatt tartani.        

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

6 A 6 ismétlést sokkal könnyebb megcsinálni, mint a 10.(Személyes vélemény) Az első körön nagyon simán átzúzom magam. Pont azért több kört csinálok -3,4. Azért ez már megterhelő tud lenni, hisz az már 6x3=18, vagy 6x4=24 ismétlés.
-----------------------------------------------------------------------------------

6

Zenére edzés Vasárnap lábaztam (gépen) Pont akkor kezdtem el, amikor elindult egy szám, azt megállás nélkül végig toltam. Vége lett a számnak és én még mindig toltam, sőt kezdődött egy másik szám is, és azt is végigtornáztam. Mondom megállás nélkül. De a második számnak a vége felé már szinte könyörögtem, hogy legyen vége. És elnyertem méltó jutalmam, a második számnak is vége lett. Mondjuk az nem volt piskóta. Mert utána le akartak szakadni a lábaim. Így hát végig tornáztam két számot. Egy szám általában 3 perc, na most 2x3 az mennyi, igen úgy van 6
----------------------------------------------------------------------------

Így jön össze a 666 Nyakamat rá, hogy nem ilyen cikkre számítottatok a cím alapján. Jah, még két nap és jön a fekvőtámasz kihívás. Ha érdekel csatlakozz-
https://www.facebook.com/events/1447985825510127/

Pííííííííííííííííííííííííííísz

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ef-workout.blog.hu/api/trackback/id/tr247703564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő
süti beállítások módosítása