edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő

2015. június 24. 12:22 - ERYCK

MotiváciYOOOOOOOO

motivaciyooo.jpg

Ebben a cikkben megpróbálom összefoglalni azt, amitől most úgy pörgök, mint még életemben soha.
Nem lesz egyszerű, hisz magam sem tudom, mi történik velem.

Egy dolgot már most itt az elején szeretnék tisztázni.
Nem vagyok nagyképű, sem öntelt.
Bár a mostani kis bejegyzéseim alapján nem ez jön le.
Néha még én is meglepődök a szövegemen......
De hát ezek most csak úgy jönnek.

Még mielőtt elkezdeném a cikkírást, meg szeretném kérdezni, hogy ez a stílus, a szöveg, a képek, videók be jönnek-e Nektek? Motiválónak tartjátok-e őket? Nyugodtan az EF-WORKOUT FBS oldalára lehet jelezni kommentekben, üzenetekben, akárhogyan....

Nos, hogy mitől pörgök, mint a veszett mókus?
Hogyha nagyon röviden akarnám megfogalmazni, akkor azt írnám, vagyis azt is írom, hogy az edzésmunkám lassan, úgy olyan sunyiban megmutatkozik. Lassan erősödök. Persze nagyon-nagyon sokat kell még dolgoznom ahhoz, hogy azon a szinten legyek, amin én szeretnék. Nagyon kell figyelni a mobilitásra is. Úgyhogy ez még nem egy megnyert meccs. De az a tudat, hogy azért már vannak eredmények, nagyon tol előre. Nagyon nagy motiváció. Tulajdonképpen ÖNMOTIVÁCIÓ.

De az igazi húzóérő és motiváció máshol rejtőzik.

Másfél éve megismertem egy lányt Egyiptomból (ezért jó az angol). Rengeteget beszélgettünk. Ő is edz! Hogy ő miért is edz? Nagyon egyszerű a válasz. Fitt akar lenni. Kezdetben súlyokkal, most már saját súllyal. Hihetetlen mennyi energiát kapok tőle. Ilyen támogatást még nem éreztem. Nagyon furcsa, mert amióta érzem a támogatását, azóta megállíthatatlannak érzem magam. Azóta tényleg kemény edzéseket tolok.
Mindig hajtottam, mindig küzdöttem, de most 10x komolyabban nyomom.

Tálán ő is az oka annak, hogy egy kicsit megbolondultam...

Mondom még egyszer, ez még nagyon nem az a fizikum, amit szeretnék. De tolom az edzéseket, mint siket a csengőt, oszt majd lesz valami.

GET UP AND LIVE YOUR LIVE TODAY
TOMORROW WILL BE TOO LATE !

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ef-workout.blog.hu/api/trackback/id/tr247569704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő
süti beállítások módosítása