edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő

2015. május 06. 13:41 - ERYCK

Új korszak kezdete

ujkorszak.jpg

Végre elérkezett az a perc, mikor cikket írok. Bár csak egy rövid összesűrített bejegyzés volt a tervem, ma reggelre ébredve az járt a fejemben, annyi minden történt velem, hogy ezt nem tudom bepréselni egy bejegyzésbe...

Év elején kezdődött a változás. Ugyanis újra edzőpartnerrel edzem. Szisztematikusan elkezdtem építkezni. A Fegyencedzés c. könyv alapján. Eleinte csak falfekvőket csináltam. Aztán jött egy hirtelen ötlet, hogy megpróbálom a húzódzkodást. Úgy gondoltam, miért is ne. Jó döntésnek bizonyult, meglepetésemre elég jól is ment.

Ez még az legelső huziknál volt videózva... azóta már egy kicsit stabilabb.

Ezután jött egy pár hét szünet, pihentetni kellett a lapockát. Kb. 3-4 hét után, múlt pénteken újra húzódzkodtam. Váratlan volt, ami történt, hisz a pihenés ellenére is 10 db-ot csináltam. Ha összehasonlítom a pihenés előtti formám, akkor ez így néz ki: pihi előtt 14 db volt most meg 10. Ami azért jó, mert ezek szerint nem gyengültem sokat. A gyengülésre még visszatérek

A fő gyakorlatomról sem feledkeztem meg. A falfekvőket is szorgosan csináltam. Miután a 10 ismétlés már nem okozott nagy terhelést, megkértem a kollégát, hogy egy picit segítsen nehezíteni a gyakorlatokat. Először csak lapockára helyezte a kezeit és egy kis ellenállást  tanúsított, majd ezt követően háttal nekemdölt Na ja, úgy már nehéz volt, de ott jöttem rá egy fontos dologra. Ritmus. Ha elkaptam a ritmust, sokkal könnyebben ment. Ezután jöttek a variaciók: Side to side wallpushup (WP), one arm WP, diamond WP. Bruce Lee 2 finger WP.


Sőt a múlt pénteken sikerült a teljes fekvő, ritmusból 15 db. Most jön a Paradox. A múltheti edzésen nagyon gyengének éreztem magam. Mondtam is a kollegának az edzás végén hogy fáradz vagyok meg olyan nyegle.
Ő erre csak annyit mondot. Hülye vagy? 70 db falfelvő,10 huzi 15 rendes fekvő után csodákszól. Tudni illik hogy én nem számolom az ismétléseket hanem érzésból tolom.

Mivel a falfekvő már nem sokáig pálya, új kihívást kell keresni.De továbra is szerényebb célokat  kell keresnem ,hogy ne szaladjon velem el a ló,

Terveim vannak de ami ennél is fontossabb az hogy reálisak Sőt ami még ennél is fontossabb az az, hogy élvezem a mit most csinálok. Nincs kihívóm ez nem egy verseny. Lassú víz partot mos alapon nyugodt vagyok. Időt adok magamnak a gyakorlatok tanulására. És így észrevétlenül erősödöm és ez a lényeg. az hogy mellette izmosodom is, az már csak bónusz.

Ne várjatok fotókat, nem olyan látványos az izmosodás, plussz nem vagyok az a pózólós típus.
Az sokkal fontosabb hogy erősödöm. Getting back to the business hangulat van.Pííísz! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ef-workout.blog.hu/api/trackback/id/tr737434480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő
süti beállítások módosítása