edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő

2014. szeptember 03. 20:53 - ERYCK

Amikor a tapasztalat ment meg

RESTART.jpg

Azt hiszem, mindannyiunk életében voltak és lesznek olyan külső tényezők melyek nagy hatással vannak, és lesznek, a hangulatunkra. Vannak az életben nehéz szakaszok. Nem vagyok jól, Az edzéseket pont azért hagytam abba, mert egyszerűen nem tudok 100% ra koncentrálni. S az tény, ha nem vagy ott ,,fejben” akkor nagyobb baj is történhet. Az, hogy konkrétan mi is okozza ezt a de koncentrációt,nem részletezném mivel ez egy edzős blog nem valami ,, lélekkiöntős problémaboncolgatós ” blog.
lion-yawn.jpg
Gyorsan tehát vissza az edzésekre illetve, az edzésekkel kapcsolatos témákra. Mivel jó pár hete nem edzettem le is vagyok gyengülve rendesen ….. a vállam, hátam karjaim jelentkeznek, picit fájnak, a hangulatom is olyan „izé” Azt szokták a nálamnál sokkal okosabb emberek mondani, hogy a nehéz pillanatokban derül ki, hogy ki milyen kemény. Ezt vallom én is, és bár már egy párszor buktam vagy sérülés, vagy a hely szűke miatt, de mindig vissza tudtam jönni. EZ MOST IS SIKERÜLNI FOG. Talán most mondom a legnyugodtabban és a legbiztosabban, hogy visszatérek, és erősebb leszek, mint voltam. Hogy miért is vagyok ebben biztos? Nos, a tapasztalat. Korábban ugyanis sérülés után szinte csak az járt a fejemben hogy mihamarabb vissza KELL térnem, meg hogy BIZONYÍTANOM KELL

HÁT NEM, NINCS OLYAN, HOGY, MIHAMARABB !! NINCS OLYAN HOGY, KELL. Akkor fogok csak tudni igazán visszatérni és továbbfejlődni, ha a MIHAMARABB ill., a KELL szavakat elfelejtem. Nem kell senkinek sem bizonyítgatnom.(szerintem így is eleget tettem le az asztalra) Az edzés nem verseny. Nem csak a versenysportot űző ember a sportember. (Bocs hogy ezeket a mondatokat írom, de nekem például jelen pillanatban ez sokat jelent) Térjünk akkor rá az edzéstervre. Ahogy korábban is írtam, a tapasztalataimra építkezek mindent. ami a múltban jó volt azt beleraktam. Viszont ami nem ment azt nyilván nem.

1. Stádium

Az első hetekben nem is fogok edzeni csak nyújtani, mert picit be vagyok feszülve, nem tudom, hogy mennyi időt fog ez igénybe venni, de nem is érdekel. Egy a lényeg hogy laza és rugalmas izomzatom legyen

2 stádium (laza és rugalmas izomzatnál mar el lehet kezdeni a terhelést)

Négykézláb állás Has-prés időre

3 stádiumba a fegyencedzés 1 szint

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ef-workout.blog.hu/api/trackback/id/tr406666733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő
süti beállítások módosítása