edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő

2014. június 26. 18:14 - ERYCK

Helyzetjelentés

Helyzetjelentés.jpg

Mint ahogy az a korábbi cikkből megtudhattátok, jár hozzám egy masszőr. Alapvetően javulok is, egyetlen egy probléma van, mégpedig az hogy nem elég gyorsan. Gyorsan tenném hozzá, hogy szerintem minden rendben van. Teljesen jól érzem magam. Az, aki szerint ez a javulás ill., fejlődés lassú pont a masszőr. Picit túlságosan is hajt túl maximalista. El is neveztem Maximalista Pistának. Ez azért eleinte eléggé zavart, mármint hogy sosem tudtam neki megfelelni. De igazság szerint nem is kell. Az egyetlen ember kinek meg kell felelnem az én, vagyok. Azt csinálom, hogy meghallgatom mit, és hogy kéne, de végül úgy is azt csinálom, ahogy az nekem passzol-fekszik. Sokakban felmerülhet, hogy a masszőr mitől olyan maximalista. Valószínűleg attól, hogy ő egy sport masszőr. Kosarasoknál dolgozik, és meg van szokva a naponta növekvő teljesítményhez. De én ezzel nem nagyon foglalkozom, én haladok a saját tempómban... Így is elégé kritikus és kemény vagyok magammal szemben. Állandóan a fejlődés jár a fejemben. Noh de térjek végre a lényegre, mivel az EFW oldalon úgy nyilatkoztam, hogy ebben a bejegyzésben leírom, miben kell fejlődnöm. Mindenképpen fejlesztenem kell a lábakat. Mondjuk ez egyáltalán nem meglepő, mivel kerekes székes vagyok. a kerekes székes embereknek általában le vannak gyengülve, nemes egyszerűséggel, azért mert nincsenek úgymond "használatban". Nálam a leggyengébb izomcsoportok a kis izomcsoportok a vádlik. Mi is a teendő? Rengeteg-rengeteg guggolás ill., lábfejmozgatás Up & Down módszerrel. Ami alapvetően egy nagyon egyszerű gyakorlat NEKTEK. Velem azonban más a helyzet, mert a láb izmaim be vannak picit feszülve, pont azért, mert nem voltak használatban. Lassan de biztosan azért ez is javul. És most jön a nagy bejelentés. Jövő héten a hétfői nappal indul az EF-Strength Project. Klasszikus erő és kitartásfejlesztő gyakorlatokkal. Hétfőtől- Péntekig. Azonban pihenni is kell tehát Szerdán pihinap. Így valószínűleg heti 2 x fogok jelentkezni. Mindig megpróbálom majd valahogy érthetően összefoglalni azt, amit csináltam. Lehet, sőt több mint valószínű, hogy az első hetekben nyűgösködni fogok. Ép ezért sokkal nagyobb szükségem lesz a támogatásotokra, mint eddig. Na meg türelemre mert. És az is biztos, hogy Moby- Flower (Bring Sally up) c. számát utálni és imádni fogom egyszerre. Hogy miért is? Kérdezheti nyugodtan az, aki nem tudott részt venni a 2 fegyenc talin. Mert így lemaradt Balázsik Anikó előadásáról, aki sok fontos hasznos tanács mellet megmutatta azt, hogy a Bring Sally Up milyen szuper edző zene. Hogy miért fogom utálni és imádni egyszerre? Utálni fogom azért, mert egyáltalán nem egyszerű végigtornázni azt a 3 perc 29 másodpercet. Viszont imádni fogom, azért mert idővel érezni fogom, hogy erősödtem.


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ef-workout.blog.hu/api/trackback/id/tr756422543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő
süti beállítások módosítása