edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő

2014. január 01. 18:34 - ERYCK

2014. január 1.

sparkling-new-year-2014-hd-wallpaper.jpg
Ezt megünnepelvén edzettem, mert ugye milyen Workout-os lennék, ha az év első napján nem edzettem volna. Ám ez ahhoz képest, ahogy edzeni szoktam igencsak vissza fogottra sikeredet. Mindennek megvan az oka. Így hát annak is miért lightoskodtam el a mai napot. Az, aki olvasta az évzáró cikkem, az valószínűleg tudja, hogy ezt az évet a recovery ill. a treatment éve lesz. Azaz a megújulás és a gyógyulás éve. Ennek szeretném szentelni a 2014-es esztendőt. Tisztába vagyok vele hogy az úgymond túlzásba vitt finomkodással, fizikai erőt és állóképességet vesztek, annak következményében, hogy nem adom meg magamnak a már-már "megszokott" terhelést. Viszont nekem ez bőven megéri. Miért is írom ezt? A válasz nagyon egyszerű. Ha valaki gyógyítani szeretné a korábban szerzett sérüléseit,(mint én), annak igenis a könnyű, szinte már olykor nevetségesnek látszó gyakorlatokat kell végeznie. Igen, tény, és való, hogy az ízületi sérüléseket ilyen fajta gyakorlatokkal lehet gyógyítani, megfelelően felerősíteni. Valószínűleg már nem kéne említenem, de úgy érzem, nem árt, ha újra kihangsúlyozom, hogy az erős, megbízható ízületek nagyon fontosak, ha megfelelően szeretnénk fejlődni. „Ok, Rendben, de hogy is kezdjem el, mik ezek a gyógyító gyakorlatok? ”
Kérdezhetitek teljes joggal. Nem csalás, nem ámítás, a gyakorlatok tényleg nagyon egyszerűek. Semmi más nem kell hozzá csak ti és az akaratotok. Az ízületek átmozgatására a különböző forgatások, nyújtások, húzások, lassú dreppek a legalkalmasabbak. A rehabilitáció, lényege a lassú, nyugodt mozgás ez által a fáradt, fájó izmok, ízületek is megfelelően meg lesznek dolgoztatva.Hasznos eszköz lehet a Theraband gumiszalag, amit a fent olvasott módokon ajánlott használni. Én is ilyet fogok használni.Fotografia0346.jpg
Fotografia0343.jpg

Had mutassam be "Bandyt", teljes nevén TheraBandy-t. Ez reményeim szerint segít majd visszaszerezni az ízületeim épségét, ami természetesen elősegíti a további fejlődésem. Theraband használatát megtekinthetitek a Youtubon- ahogy azt én is tettem.
Volna azonban blg fejlesztő kérdésem. Szeretnétek e, hogy a Youtube csatornámon létrehozzak egy "Treatment" nevezetű videó albumot, mely a különböző gyógytornás videókat tartalmazná? Válaszaitokat legyetek szívesek, az EF-Workut Facebookos oldalára küldjétek (üzenetben)
a reakciókat előre is köszönöm.      

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ef-workout.blog.hu/api/trackback/id/tr555720364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő
süti beállítások módosítása