edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő

2013. október 28. 17:54 - ERYCK

Workout Weekend & Célok Elvarások Motivátorok

Workout Weekend
Október 25 Péntek
a mai edzés kipipálva!!!!!
 10 zártlábas drepp
 4 szűk 4 normál 2széles fekvő
5 hasprés
 5 teljes felülés
 10 lábemelés
 2x 3 teljes húzódzkodás saját erőből(gyakorló stádium )

Október 26 Szombat
 5 normál fekvő
5 hasprés, felülés
 7 guggolás
 3 normál , 3 szűk húzódzkodás

Célok Elvarások Motivátorok

….Azt hiszem épen elég idő telt azóta, hogy egy igazi kemény edzésem lett volna. Azt tudni kell rólam, hogy nagyon kritikus vagyok magammal szemben. Ezért is úgy döntöttem, hogy elég volt a tunyulásból. Utólag ez jó döntésnek bizonyult, rég éreztem magam ilyen jól az edzés után. Az igazat megvallva az a tény, hogy lassan de biztosan, gyarapodik a nézetsége az EF-WORKOUT FB-s oldalamnak az ráébresztett arra, hogy nem adhatom fel bármilyen nyűgös nehéz fárasztó fájdalmas időszakban vagyok/voltam. Kitisztult újra a fejem és tudom/remélem, hogy azzal hogy én csinálom nektek is erőt adok. Hiszen a blognak valamint az FB-s oldalnak is egyaránt ez a célja, mármint hogy erőt, értelmet és akaratot adjon nektek. Nem szabad azt sem elfeledni, hogy a sikerhez vezető út nincs és nem is lesz soha kipárnázva, vagy letakarva Perzsa szőnyeggel. Mindig mindenért meg kell harcolni. De pont ez a buli, nem? Ha minden, amit szeretnénk, könnyedén jönne, akkor valószínűleg nem becsülnénk meg. Csak egy pici példa :Nagy célom a kézen való egyensúlyozás,stabilitás  fejlesztése. Ehhez rengeteg Pushup-ot kell csinálni, de én ez vállalom. Nagyon fontos hogy legyen valamilyen kitűzött célunk. Ugyan akkor fontos lehet az is, hogy találjunk magunknak társakat, barátokat, vagy olyan személyeket akik ugyanolyan szenvedéllyel űzik azt amit te. Jelen esetben ez ugyebár az edzés. Hagy mutassak be néhány ilyen személyt, ha nem haragszotok meg,kijelenteném hogy társakat akik nélkül valószínűleg nem tartanék itt, és nem vállalnám nyíltan azt hogy küzdök magamért. Elsőkét hagy írjak egy pár mondatot Zsolt Galbáról .Zsoltival ugyanúgy ahogy következő személyekkel is a Fegyencedzés találkozón ismerkedtem meg. Zsolt Galba úrnak már alapból van egy nagyon érdekes kisugárzása. Emlékszem mikor végre úgy volt, hogy találkozom vele, én azt mondtam magamban „Remélem segítőkész lesz“. Nos mint később kiderült nem csak segítőkész, hanem nagyon barátságos is volt , és ez az állítás nem csak Zsoltira igaz hanem a csapat többi tagjára is igaz. A kis csapat többi tagjaira a cikk további részeiben még kitérek .Engedjétek meg hogy egy picit jobban bemutassam Zsolt Galba emberi jóságét,ugyanis ahogy már  korábban írtam volt pár kérdésem Zsoltihoz mint például hogy kell szabályosan végrehajtani a gyakorlatokat. Amit ezeket az alapokat megtárgyaltam vele azonnal ereztem a támogatását es az a pozitív energiát ami az egész csapatra jellemző .Zsoltinak van egy blogja  “confidence and power“ tele érdekes és hasznos cikkekkel.
a következő személy akiről egy par sort szeretnék írni az Tar Gabi “Jay“.Jay számomra megtestesítette mindazt ami  az “Edző“ kifejezést jelenti. Hogy miért? Mert 2013  Április 7-én kijelentette: „Meg fogod csinálni a gyémánt fekvőt. ” Pár hónap múlva sikerült ezért mondom, hogy az edzőm. Jay- nagyon tisztelem mert nagyon közvetlen ember képét mutatta felém …Remélem hogy nem haragszik meg h szinte már a testvéremnek tekintem. Az ő blogja a Jay´s workout –ot viseli, és szintén nagyon érdekes cikkekkel bombázza a mozgás az edzés megszállottjait, azaz engem is . Még egy apró észrevétel Zsolti és Jay mondták azt, hogy kezdjek bele a blogírásba. Továbbá volt szerencsém találkozni Angelocskával, a metálozott testek blog írójával, az ilyen emberekkel való találkozás nagy hatással volt és a tudat h kapcsolatban vagyok velük, még ha csak neten is napról napra erősít (lelkileg). Had említsek meg mégy egy személyt kivel sajnos még személyesen nem volt szerencsém találkozni. Nagyon várom már ezt a találkozót. Kiről is van szó. MT Ági, a Metálozott testek csapat tagja. Mt Ágit nagyon megszerettem annak ellenére, hogy igazából nem is ismerem
Nahh akkor miért is írom h megszerettem most akkor ez, hogy is van. Ági nagyon sok lelki problémán átsegített és én ezt amíg élek el nem feledem, akármennyire  is össze  voltam törve, hozzá fordulhattam tanácsért ,tartásért. Mindenki tudja, hogy ahhoz hogy fizikailag jól teljesítsünk elengedhetetlen a lelki és a pszichikai egyensúly megszerzése es megőrzése. Ebben nyújtott segítő kezet Ági. A mai bejegyzésem egyfajta köszönetkinyilvánítás a fent említett személyeknek. Köszi Hogy befogadtatok magatok közé.           

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ef-workout.blog.hu/api/trackback/id/tr335603368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jayworkout 2013.10.28. 18:16:42

nagyon szépen köszönöm. menni fog az az egykezes fekvő is. ;)
edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő
süti beállítások módosítása