edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő

2017. március 01. 18:57 - ERYCK

A kihívás

kihivas.png

Életemben nem sűrűn fordul elő, hogy kihívást kapok, de ez is megtörtént.
Régóta tagja vagyok a Mozdulj!40+ csoportnak.
Mint ahogy a neve is sugallja, alapvetően 40 felettieknek lett létrehozva. De
sok fiatal vagy fiatalabb sportolást vagy mozgást szerető ember is tagja.
Figyelemmel követem ezt a csoportot.

Múlt héten kihívtak fogás-hasizomerő tesztre.
Robertó barátom nominál.
Attól a perctől kezdve, hogy megláttam a nevem, nem volt kérdés, hogy részt
veszek-e.
Már nagyon régen nem csináltam, ezért nem is fűztem hozzá nagy reményeket.
De odaálltam, felkapasztkodtam és? És ha nem csúszott volna a bal kezem, akkor
meg lehetett volna akár az 1 perc izomból tartás is.
Így ezzel a csúszással “csak” 38 mp lett. De én így is nagyon büszke vagyok
magamra. Mondom, hónapok óta nem csináltam.



Nagyon szépen köszönöm a résztvevőknek a reakciókat, a kommenteket.
Pont a kommentek után “kattantam” és olyat edzettem, mint még soha.

2x50 guggolást
50 hasprést
20 -20 oldalirányú hasprést
5 negatív fekvőtámaszt
5 negatív húzódzkodást
1 perc planket

Soha életemben nem csináltam meg 100 guggolást, mert a térd szokott a
legjobban fájni az edzésen.
De most kikapcsoltam az agyam és csak csináltam.
Tudtam, hogy képes vagyok rá, meg volt az előmunka. Hétről-hétre többet és
többet guggolok.
A hasamat azt úgy ahogy van kivégeztem a 38mp tartással, a haspréssekkel a
plankkal.
És most már elkezdtem a rendes fekvőtámaszt, húzódzkodást is. Igaz, csak
negatívban, de most ez megy.

Olyan szintű izomlázam volt, már az edzésnap estéjén,hogy alig tudtam átmenni a
kerekes-székről az ágyamra.
De nagyon jól éreztem magam, szinte megdöbbentem azon, hogy mennyi erő van
bennem.

Rájöttem, hogy eddig a határaim alatt edzettem.

A csoporthoz itt lehet csatlakozni:
https://www.facebook.com/groups/760034630792498/

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ef-workout.blog.hu/api/trackback/id/tr7912305475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő
süti beállítások módosítása