edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő

2017. január 18. 16:18 - ERYCK

2K17

untitled-1.png
Hölgyeim és uraim! Nagy örömmel jelentem be, hogy elkezdtem ezt az évet is.
Cikkekkel, edzésekkel, videókkal.
Novembertől- december 24-ig nagyon szépen alakultam.
Erősödtem, izmosodtam, 24-én meghúzódott a hátam. Azóta sokat javult, de még nem az igazi. Edzeni tudok, annyira nem gátol, 75-80 % a terhelhetőség.
Nincs csüggedés, nincs olyan „abbahagyom” érzés , feladásról meg pláne nincs szó.
Edzek, ahogy tudok. Sejtem, hogy nem lehet akkora gond, hisz akkor nem menne a húzódzkodás… De az megy.

Egy SMR henger sokat segítene szétmasszírozni a hátam vagy egy sodrófa,
de kiegyeznék a hengerben :)

Majdnem mindent tudok csinálni, de érzek egy feszülést, éppen ezért kerülöm a maximális terhelést, ami sajnos azt eredményezi, hogy a fejlődés sem olyan, mint amilyet szeretnék. De ahogy mondtam, karácsony óta sokat javult. Örülök, hogy most már ha óvatosan is, de megy.
Remélem, mihamarabb vissza tudok majd állni a teljes terhelésre.
Most is megvannak a tervek, a célok, és elérhetőek, türelmesnek kell lennem.

Az EFW-ról most is csak annyit mondhatok, hogy nem tudom, milyen rendszerességgel fogok cikkezni. Ez nagyban attól függ, hogy rendszeressé válnak-e az edzések. De ez elég sanszos, mert ahogy már írtam, a sérülésig nagyon szépen fejlődtem.
Képek, kisvideók mindenféleképpen lesznek.

A kedvem nagyon jó és pozitív vagyok, ez csak egy időszak, amit át kell vészelni.

Üdvözlöm az új tagokat és ezúton köszönöm a bizalmat.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ef-workout.blog.hu/api/trackback/id/tr4112135887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő
süti beállítások módosítása