edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő

2016. november 24. 18:05 - ERYCK

Az eltűnt III.

az-eltunt-iii.png

Hideg van, rossz az idő ilyenkor hajlamos az ember eltűnni.
Én ahellyett, hogy bánatos vagy frusztrált lennék, rátok gondolok és egy pohár forró tea mellett papírra vetem gondolataimat.

Jó újra leülni a billentyűzet mögé és ”elmondani” mi történt, történik velem.
Sok dolog van, de megpróbálom kiszűrni a lényeget.
Jól mennek az edzések, mi több, izom is jön fel - na jó, nem vagyok egy ”Schwarzy” - de azért jó érzés.
Módszert váltottam, mert kellett.

Mint diétában, mint edzésmódszerben, mindkettő nehéz. Igen, szokták volt mondani, hogy ’’az edzést könnyebb betartani, mint a kaját,, de megéri.

Ha olyan szerencsés helyzetben vagy mint én, hogy remek emberekkel vagy körülvéve, azonos hobbi, azonos életstílus, akkor tedd azt amit én. Hallgass rájuk.
Én ezt megtettem.

Egy barátom megkérdezte, hogy miért nem nehezítek az rutinon, úgyis csak a hétvégén edzek igazán, akkor meg legyen értelme.
Az edzés sokkal intenzívebb, sokkal inkább igénybe veszi a szervezetem.
Húzódzkodás gyakorlás, egyből még frissen utána.
3 kör 15 ismétlés guggolás, fal vagy íróasztalnak dőlve mellső karhajlítás, Ausztrál húzódzkodás.

Kemény. Jó, OK. tudom van olyan, akinek ez semmi, nekem ez kemény.
A lábak miatt, a guggolás miatt, 4 x voltam operálva, 2x egész láb volt műtve (inak lettek meghosszabbítva) 2x pedig a bokám.
Szóval igen, ha létezik gyakorlat, amit utálok, akkor az a guggolás.

Vettem a bátorságot és odaáltam a bordásfalhoz azzal a tudattal, hogy
meg fogom csinálni azt a 3x15 ismétlést. Pici szünetekkel, de sikerült.
Minden gyakorlat nehéz volt, de naná, hogy a guggolás volt a kritikus.
A harmadik körben már éreztem, hogy mindenem remeg, hogy elfogytam.
Ez most klisének fog tűnni, de így volt: vettem egy nagy levegőt és azt mondtam: „Megcsinálod!”
Az ausztrál huzinál, valamint a falfekvőnél is, nagyon rezgett már a léc. Épp ezért megkértem édesapámat, hogy legyen ott mellettem, ha valami baj van, akkor segítsen.
Iszonyat fájdalom kísérletével, de megcsináltam az utolsó guggolást is.
Volt is utána jó 3 napos izomláz.

Ami viszont meglepett és nem számítottam rá az-az, hogy a második alkalommal ennyire jól viselte a szervezetem a fokozottabb igénybevételt.

Kisebb pihenők voltak és alapban jobban bírtam. Több erőt éreztem magamban, nem tudom megmagyarázni, hogy miért, de remekül éreztem magam. Remélem, hogy a következő edzés is hasonlóan sikerül majd.
Tervben van néhány új videó is.

Remekül érzem magam, megy a pacsi mindenkinek, aki biztat, aki mellettem van.
A kis segédemnek sem mondhatnék semmi mást csak azt, hogy köszi mindent, a háttérmunkát, a tippeket, türelmet...
Ez az olvasóknak is szól - mármint a ”türelem” -, tudom jól, hogy aktívabb is lehetnék, csak az ember életében vannak más dolgok is: munka vagy családi dolgok.





Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ef-workout.blog.hu/api/trackback/id/tr9411995912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő
süti beállítások módosítása