edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő

2016. november 10. 13:38 - ERYCK

Intenzív edzés

intense.png
Az elmúlt hétvégére is be volt tervezve az edzés és nem is maradt el.
Ráadásul úgy döntöttem, hogy ez egy jó kis dinamikus, intenzív edzés lesz.
Az is lett.
Minimális pihenéssel, maximális terheléssel.
De előtte természetesen bemelegítettem.
A vállak viszonylag jól viselték a terhelést. Sejtem, hogy a TheraBand-nak is köszönhetően.
Nem azt mondom, hogy ez most tuti, mert bőven van még hová fejlődni a mobilitás terén, de javul a helyzet.

Nagyrészt falfekvőkből és ausztrál húzódzkodásokból, valamint guggolásokból állt.
Emlékeim szerint fekvőből és a huziból 20-25 db-ot csinálhattam meg, pihenés nélkül.
Tehát, amint megcsináltam az utolsó huzit, mentem is a falfekvőzni.
Sajnos mivel a lábak, térdek a leggyengébbek, a guggolásból, pontosabban a fél guggolásból (mert ez messze volt a rendeshez) csak 10 db ment, ezután lepróbáltam az egylábas guggolást is. Meglepődtem, hogy lábanként 6 kiment, igaz ez sem volt éppenséggel szépségdíjas.

Ezután mentem a húzódzkodóra, és ott ért utol a fáradtság.
Felkapaszkodtam és végül is sikerült 5 félhuzi. Nagyon fáradt lettem, egyszerűen akármennyire is akartam, nem volt meg a teljes tartmány. Elértem azt a kimerültségi szintet miután már lehetetlen volt megcsinálni.
Becsületemre legyen mondva, legalább megpróbáltam.

Aztán másnap kaptam egy pici tippet, hogy legközelebb pihenjek, mielőtt húzódzkodnék, valamint, hogy inkább csináljak meg 2-őt rendesen, mint 5-öt csúnyán. Mondom most pihi nélkül végigtoltam.
Jobban belegondolva teljesen korrekt tipp volt, (ezúton is köszi érte). Tovább is gondoltam. Ugyebár nekem ez a huzi most abszolute prioritás, és a legnehezebb, legfárasztóbb gyakorlat.
Ezentúl az első gyakorlatként fog szerepelni az edzésben.
Mint mondtam az imént a legdurvább gyakorlat, ezért még pihent izomzattal kell gyakorolni, így talán a technikára is jobban tudok majd figyelni (remélhetőleg).

Alapvetően jól esett az ez edzés mi több (bocsi Jay, lopom) G***yóóól!
Mert azt éreztem, hogy „jéééé élek!”
Rövid, de intenzív edzés volt, másnap izomlázzal, ahogy annak kell lennie.

Nem ez a ”gyors edzés” lesz az alap, mert én szeretem kontrollálni az edzéseket, de olykor-olykor ez is lesz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ef-workout.blog.hu/api/trackback/id/tr1311947805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő
süti beállítások módosítása