edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő

2016. október 19. 16:40 - ERYCK

A szívember

szivember.png


Édesapám mindig azt mondja: „Fiam,téged a szíved fog majd bajba keverni.”

És igaza is lett.

Az internet világa csodás, ám van néhány buktatója.

Legfőképpen az őszintén leírt mondatok, jobban mondva ezeknek a félreértelmezése.

Sajnos  ez velem is előfordul.

Egy illetőnek a lehető legtisztább segítőkészségből nyújtottam kezet.  De az illető félreértelmezte.
Azt gondolom,  hogy mára már sikerült tisztázni a kis félreértést. És tisztalappal indulunk.

E nyugtalanság miatt még kellemetlenebb helyzetbe hoztam magam egy lány előtt. Több éve ismerem és abszolute baráti - na jó annál azért több -, egyfajta lelkitárs kapcsolatunk van.
Isten látja lelkem, hogy nekem több nem kell. Az összes gondom, bajom elmondhatom neki félelem nélkül. És ez természetesen fordítva is igaz.
Ő számomra egy felbecsülhetetlen értékű kincs.

Nagyon szépen működik a mi kis ”segélyszolgálatunk”. Ha kell én ápolom a lelkét, ha kell ő az enyémet.
És ebben nincs több.

Ám zaklatoztságomban leírtam azt a bizonyos  „Szeretlek” szót, pedig amit igazából érzek iránta az ”csak” szeretet.

Teljesen meg voltam győződve arról, hogy meg fogja ingatni ez a kis megcsúszás.
DE NEM.
Azt érzem, hogy szeret és megmaradt a bizalom.
Ami azért nagy szó.

Ahogy mondtam, éveken át ismerjük egymást
és teljesen tiszta a szituáció . Na most mondja valaki, hogy férfi és nő között nincs igaz barátság.
Én konkrétan az életemet is nyugodt szívvel rábíznám. És hogy ezt miért mondtam?


Hölgyeim és uraim nagyon sokszor ő volt az a személy, aki miatt nem adtam fel.
Aki nem 1x, nem 2x nagyon mélyről hozott fel.

Az összes bánatom, félelmem aggályom elszáll, ha vele beszélgetek.

Itt-ott zűrös tud lenni az élet, de ha van egyfajta lelkitárs, akkor minden sokkal egyszerűbb.

Mindig őszintén állok ki az emberekhez, ez ihlette a mai cikket is, legfőképen az, hogy a fent említett személy is lássa meg, hogy barátként  abszolút számíthat rám.

A kis lelkitársamnak  meg hát mást nem is mondhatnék, mint hogy KÖSZÖNÖK mindent.

Nem kezdem el sorolni hogy mi mindent, mert akkor az minimum 1 évig tartana.

Nyilván a legjobban azt, hogy nem fordultál el.
És tűzön-vízen keresztül mennék érted, ahogy azt te teszed, amikor bajba jutok.

ELNÉZÉST KÉREK AZ OLVASÓKTÓL,
hogy most nem az edzéssel kapcsolatosan írtam, most egyszerűen nem tudtam koncentrálni az edzésekre.

Másrészt viszont legalább látszik, hogy emberből vagyok , hogy van szívem nem kicsi. Van benne szeretet és nem félek használni.
És hogy van bátorságom erről is írni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ef-workout.blog.hu/api/trackback/id/tr5811821425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő
süti beállítások módosítása