edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő

2016. október 14. 13:59 - ERYCK

3in1



poson.jpg

Intró:

Döbbenetes, hogy az ember mekkora löketet kap attól, hogy a jó útra tér, ráadásul olyan emberekkel kerültem kapcsolatba, akik tovább erősítik a hitem, az  élni akarásom...

A héten annyi minden történt, hogy konkrétan azt se tudom, hol kezdjem.

Diéta
Elkezdtem egy kicsit tudatosabban táplálkozni, nem kell ezt túlgondolni.
Lecsökkentettem a kenyér és a pékáru fogyasztását.
Napi 4-5 karé kenyérről, napi MAX 2.
Heti 4 pék áruról, MAX 2.
Így annyi változott, hogy a reggeli, valamint a vacsi kevesebb.
A nap főétkezése az ebéd, az rendes: hús, zöldség, gyümölcs, víz.
Ennyi! Nem kell ezt grammra pontosan számolgatni.
Harmadik hete így működöm, és teljesen jól érzem magam.
Több energiám van.
Koplalásról szó nincs.
Ez még nem Clean Eating , de sokkal „Cleanebb” mint eddig volt.

Box

A múlt héten felhúztam a boxkesztyűket és ütöttem a zsákot - de úgy frankón őszintén, tiszta erőből! Nyugodtan meg lehet mosolyogni, de úgy éreztem magam, mint Yuri Boyka a Vitathatatlan 2-ben. Tényleg kiadtam magamból mindent.
Eredménye 3 napos izomláz volt, aminek úgy nagyon tudtam örülni.
Annak viszont kevésbé, hogy elpattant az ér a kezemben.
Be kell szerezni egy bandázst, nincs mese.

09102016458.jpg

Motiváció
Szombat este úgy döntöttem hogy megosztom a kis életmódváltásom
a Motiváció Minden Napra c. csoportban.
Rengeteg pozitív ember reagált és néhányukkal kapcsolatba is kerültem.
És nagyon hálás vagyok. Eddig is szerettem élni, most viszont Imádok!
Ha lehet ezt mondani, akkor méginkább ég bennem a tűz.



Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ef-workout.blog.hu/api/trackback/id/tr8411807207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő
süti beállítások módosítása