edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő

2016. szeptember 29. 17:07 - ERYCK

Update

update.png
Viszonylag régen írtam már magamról helyzetjelentést.
A múlt héten vettem magamon erőt és bátorságot és mérlegre álltam /mérlegen az igazság/.
Megmondom őszintén, nem szoktam méredszkedni, sőt inkább kerülöm.
Az ok nagyon egyszerű, parázok a kijelzőtől. :)

De most erőt vettem magamon, mondván ”Na most ugrik a maki a vízbe!,,
Ám még mielőtt ezt megtettem volna, saccoltam egy 70 kg-t. Há és ráállok a mérlegre, oszt nem 70kg-t mutat? Há kinek kell a mérleg :)
Én 168 cm vagyok az a 70 kg még ok. Igen ám, de tolószékben az ember mások segítségére szorul és nem mindegy hogy 66-68 kg-t kell emelgetni vagy 70-et.

Ezért fogyókúrába kezdtem. Célom, hogy 2-3 kg-tól megszabaduljak.
Szoktatom magam ahhoz, hogy kevesebbet egyek, nem egyszerű....
Este 6 után nem evés,több folyadék, mint kaja meg ilyenek.

Nem, nem koplalok, a nap főétkezése az ebéd az rendes.
Majd meglátom, hogy sikerül ez a kis projekt.
..............................................................................................

Meglepetés

Legalább is nekem az volt mikor egy kis csomag érkezett hozzám.
Már egy ideje izgatott voltam emiatt, na jó attól  a perctől, ahogy a postacímemről érdeklődő üzenet érkezett.
Próbáltam utánajárni, hogy mit is kapok, de egész idő alatt titok maradt.
Míg nem végre megjött a csomag.
És „Mit kaptam, mit kaptaaam, mit kaptaaaaaaaaaam“
Kiáltás mellett kibontottam.

2 erősségű Theraband- Gumiszalag
füzet gyakorlatokkal.

fotografia1686.jpg

Nagyon jó érzés volt!
Nem tudom elégszer meghálálni Vickyyyyy
Abszolute hasznos, praktikus .
Imáááááádom!!!!!!!!!!


Most főleg a vállak miatt használom, gyors átmelegítésre,
de hétvégén edzés helyett Therabandozás lesz :)

Szeretem a meglepiket :)
Az ilyen hasznos dolgoknak pedig kiváltképp örülök.

Hihihihih ha valaki küldeni szeretne valamit fb-on privátban szólhat :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ef-workout.blog.hu/api/trackback/id/tr1911752205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő
süti beállítások módosítása