edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő

2016. március 23. 13:57 - ERYCK

Rebeca Uptdate

rebecaupdate.jpg

Intró- ez a cikk a sikerről,az elhivatottságról, és a büszkeségről fog szólni.

Ez a történet tavaly decemberben indult. Úgy hozta az élet hogy kontaktált engem egy hölgy. Az egyik cikkem elolvasása után, bejelölt. Meg is kérdeztem tőle, hogy minek köszönhetem a jelölését. Azt mondta, hogy szimpatikus vagyok a számára. El is kezdtünk egy kicsit írogatni. Nem kellett hozzá sok idő és az edzéseknél kötöttünk ki.
Elmeséltem a hölgynek, hogy már egy ideje edzek, és hogy nekem tulajdonképpen ez az életem.
Rebeca azt írta, hogy ő ”csak” kezdő, hogy szeretné magát aktivizálni, mert részt szeretett volna venni egy fizikai felmérőn.

Voltam olyan bátor és felajánlottam azt, hogy egy picit segíthetek az alap állóképessége fejlesztésén. Megmondom őszintén azért vállaltam be ezt a mondatot, mert annak idején Judit Fejérnek valamint Tacsi Imréné Marikának is tudtam segíteni.

De szinte az első mondatom ez volt:
Nem vagyok hivatalos, sőt még csak nem hivatalos edző sem, csakis a saját tapasztalataimból indulok ki.

Rebeca ennek ellenére bízott bennem, és ezt ezúton is köszönöm

Összeírtam tehát a tervet.
Ha jobban tetszik ez a

EF-Workout Basic Conditioning

6 Guggolás
6 Falfekvő/Térdfekvő
6 Ausztráliai húzódzkodás
6 Has-prés

3-4 körben nyugodtan meg lehet csinálni.
Ez olyan laza kis alap, egy kezdőnek azt gondolom ideális.
De egy idő után növelni kell a terhelést. Vagy szériázásban, ismétlésszámban, esetleg hozzáadott súlyokkal.

Kanyarodjunk vissza Rebecához.
Nagyon örülök, hogy ez a ”tréner-kliens” viszony működik, annak ellenére is, hogy mint azt már korábban írtam, nem vagyok edző.
Ez az egész a bizalmon alapul. Azt akartam elérni, hogy bátran írjon nekem az állapotáról, hogy érezte magát. Bár volt egy kicsit túlpörgött időszak.

Az általam úgymond ”előírt” programot, ami alap esetben heti 3 alkalom volt. Rebeca heti 5x, 2 fázisban csinálta (reggel-este) valamint hogy ez ne legyen kevés, még futott is. Úgyhogy csak idő kérdése volt, hogy mikor sérül meg. Be is álltak a vállak.

Nyilván miután ezt elmondta, újra tisztázni kellett azt, hogy a heti 3 alkalom az ideális és hogy a pihenőnapok is fontosak.


Egy idő után jött a következő üzenet, a 6-os rendszer már nem volt elegendő. Túl könnyűnek találta.
Úgyhogy feljebb toltuk az ismétlésszámot 12-re.
3-4 körben nyugodtan lehet ezt hozni, ha már valaki gyakorkottabb

Pár hete fantasztikus hírt kaptam.
Rebecának SIKERÜLT a fizikai felmérője.
Hihetetlenül BÜSZKE VAGYOK rá, és arra, hogy ő is bebizonyította azt, hogy ha igazán akarunk valamit és bele tesszük a munkát, el fogjuk érni a céljainkat.

Ám a közös munka nem ért véget, sőt a következő tesztre készülünk.
Dinamika és a robbanékonyság.
Úgyhogy csiszoltam egy kicsit a terven, kicsit keményebb, de biztos vagyok benne, hogy ezt is meg fogja oldani.

Nagyon nehéz szavakba önteni azt a büszkeséget, amit most érzek. Mondom, itt most nem rólam van szó, bár igaz, hogy egy kicsit magamra is büszke vagyok, hisz Rebeca bebizonyította, hogy (de furcsa ezt kimondani) a ”módszerem” hatásos.

Ettől még nem leszek edző, max virtuális edző.
A jövő héten viszont pont erről szeretnék írni, hogy ez mivel jár.
Mert ez nem csak olyan, hogy a hasamra csapok és megmondom mit csináljon a másik. Nagy felelősséggel jár.
Viszont megéri csinálni, de erről a következő cikkben...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ef-workout.blog.hu/api/trackback/id/tr668520418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő
süti beállítások módosítása