edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő

2016. március 17. 15:40 - ERYCK

Hosszú Hétvége

hh.jpg


Intro:
Amikor  túl sok minden történt a hosszú hétvége alatt....

hhch1.jpg

Szombaton haza mentem, és szinte azonnal neki álltam az edzésnek... és de király volt…
Ugyanis megint a CalisthenoGymstyle-t nyomtam.
Saját testsúlyos edzéssel kezdtem, amolyan felkészülés volt a súlyzós edzésre.

Calisthenics-
Guggolás-  2x6 ism
Ausztráliai Húzódzkodás - 6 ism
Rendes Húzódzkodás- 6 ism
Lábemelés- 6ism

Ugyanez ment a múltkor, bár az is igaz, hogy az ismétléseket nem számoltam, érzés szerint csináltam. De most, hogy így gondolkozom, biztosan több ismétlést csináltam mint 6. Szerintem simán 10 felett volt. Mint az imént írtam, érzésből dolgoztam. Amolyan kísérletezgetős kedvemben voltam.

Főleg a falfekvővel és a horizontális (Ausztrál) húzódzkodással kapcsolatban.
Mintkét esetben plusz súlyt használtam.

Falfekvőnél az édesapám a hátamra nehezedett illetve, megpróbált a falhoz nyomni, hogy nagyobb legyen a terhelés.
A húzódzkodásnál  a vállaimnál fogva húzott vissza.
Ezután megcsináltam lazítás képpen a Hanging-olást is (lógást).
Felkapaszkodtam a bordásfalra és egy kicsit lógtam.Vagyis valami hasonlót műveltem.
Felkapaszkodtam a bordásfal legfelsőbb fokára, ám mivel kicsi a bordásfal ehhez, csak ki kell nyújtani a kezeim, nem kell nyújtózkodnom. A nyújtást ezért úgy értem el, hogy leguggoltam.
Persze használhatnám a benti húzódzkodót. De erre a nyújtásra biztonságosabbnak találtam a bordásfalat. Pláne, hogy először csináltam ezt a lógást. Az első pár másodpercben kicsit kényelmetlen volt, de ezután már jól éreztem magam.

A Súlyzós edzésen nem változtattam, ezt még nagyon tanulni kell.
Úgyhogy maradt a:

FloorPress-2 kg

FloorPress-4 kg

Modifed Skull Crussher-10 kg

Biceps Curls- 10 kg

A vasárnap is edzésnap volt.

hhch2.jpg

Vasárnap este benáthásodtam, ezen nincs mit csodálkozni, ha körülötted ketten-hárman betegek. Ezért ugrott a keddre tervezett edzés.

Ami viszont érdekes volt, hogy hétfőn, mikor a betegség kicsúcsosodott, még akkor is sokkal vitálisabbnak éreztem magam. Oké, este volt egy kis lázam, de az igazából semmiség volt. Lehúztam úgy egy betegséget, hogy egyetlen egy tablettát nem vettem be.
Most már csak egy kicsit köhögök.

Meggyőződésem, hogy ezt az edzéseknek köszönhetem, mármint, hogy nem taglózott le annyira a nátha.

Majdnem hogy „ready to train“ állapotban vagyok.

Kb. 2 hét múlva lesz lehetőségem újra komolyan edzeni, de addig sem fogok lustulni.

Ezért írtam, hogy „Amikor  túl sok minden történt a hosszú hétvége alatt“
Az edzés jól esett, de a nátha nem kellett volna....

Forget it!

Edzeni jó, edzeni kell,
a többi meg nem érdekel...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ef-workout.blog.hu/api/trackback/id/tr308489898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő
süti beállítások módosítása