edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő

2014. április 22. 16:35 - ERYCK

Fegyenctali 2- a nagy invitálás

fegy2.jpg
Nagy örömömre szolgál, hogy bejelenthetem, közeledik a nagy csapatépítő fegyencedzés találkozó.
Ezt a mondatot már nagyon régen leszerettem volna írni. Május 11 Vasárnap kerül megrendezésre ez az esemény. A találkozóval kapcsolatos infókat itt találhatjátok meg: https://www.facebook.com/events/1416907091905506/?fref=ts
Hogy miért is oly fontos ez a találkozó számomra. Új emberekkel fogok találkozni, ez mindig egy felemelő érzés. Valamint ismeretlen ismerősökkel, akikkel interneten igaz tartom a kapcsolatot, de sajnos személyes még nem volt szerencsém találkozni velük. Továbbá ezen a találkozón esély nyílik arra is, hogy találkozzak az EF Workout tagokkal. De ere majd még később kitérek. Ezt a találkozót én úgy fogom fel, hogy csak nyerhetek. Új barátokkal és tapasztalatokkal leszek gazdagabb. Igen, én tudom, hogy, ezek az úgynevezett gyorsan jött barátságok idővel megkopnak, de biztos vagyok benne, hogy szövődnek majd olyan barátságok is, mint mondjuk tavaly Jay-el és Zsoltival. Igaz hogy nem vagyok életem legjobb formájában (fizikailag) de azt hiszem, nekem nem kell briliroznom ahhoz, hogy sikeres legyen az a nap. Nincs bennem semmiféle görcsösség azzal kapcsolatban, hogy majd itt nekem valami nagydolgot kéne csinálnom hisz nekem a rehabilitációra kell koncentrálnom. De az adrenalin löket miatt, biztos csinálok, majd valamilyen plusz gyakorlatokat Remélem, hogy sikerül majd motiválni az újoncokat. Annál is inkább mert jelenlétével emelni fogja a rendezvény szintjét Szabó Ernő ’’ Ernő bá’’ erős ember abszolút bizonyítja hogy a kor csak egy szám. Minden tiszteletet megérdemel a lenyűgöző kondíciója miatt illetve az alázata és a hozzáállása miatt. Azt hiszem, Ernő bá s én méltókép bizonyítjuk, hogy ha van akarat semmi sem lehetetlen. Engedjétek meg, hogy meghívjalak titeket EF-Workout tagokat erre a nagyszerű eseményre ez lehetne az első találkozónk. Hozzám is nyugodtan lehet közeledni kérdéseket feltenni. Őszintén válaszolok. Nem kell félni a tolószéktől s tőlem sem. Ennek pont az a lényege, hogy eloszlassam azokat a ködfelhőket ill., mítoszokat miszerint a mozgássérültek furcsák mások s sértődékenyek. Találkozzunk, Május 11-Vasárnap.Nem harap a bácsi sem a tolószék…  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ef-workout.blog.hu/api/trackback/id/tr286070134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő
süti beállítások módosítása