edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő

2014. április 02. 17:30 - ERYCK

Az igaz harcos ismérve a küzdeni akarás.

ngu.jpg
Elérkezett egy újabb szerdai nap, s ez nem is jelenthet mást, minthogy cikkezzek, ám ez a cikk most nehezebben íródik. Tele vagyok vegyes érzelmekkel. Jó és rossz dolgok egyaránt történtek. Kezdeném a rossz dolgokkal. A rendszeres olvasók bizonyára tudják, hogy volt ill., van egy vállsérülésem, ami ellen felvettem a harcot. A rehabilitációs gyakorlatok segítenek és szépen javul is. Azonban fura szituáció lépett elő. Mire a régi vállsérülésem gyógyulna, a másik váll is rakoncátlankodni kezd. Ugyanaz a fájdalom, ugyanaz a ropogás. Így hát bevallom, el vagyok keseredve. Úgy érzem bárhogyan is igyekszem, edzem, mozgok, nálam valahogy mindig visszafele sülnek el a dolgok. Őszintén megvallva, az a tudat, hogy újra megsérültem, demotiváló. Ugyanis nem tudom, hogy valójában mely mozgásformával segítem az egészségem. Kell egy kis idő, míg ezt a mozgásformát megtalálom. Egyenlőre nincs fekvőzés, húzódzkodás, meg az efféle Calisthenic- es gyakorlatok."Az igaz harcos ismérve a küzdeni akarás." mondatot szem előtt tartva, azonban bátran kijelentem, hogy edzeni fogok és gyógyulni. Mindig van remény. Az interneten, pontosan a YouTube- on rátaláltam egy valóban gyógytornával foglalkozó videó sorozatot. (Remélhetőleg) ez fog segíteni, mivel pontosan azokat a gyakorlatokat tartalmazza, melyeket a gyógytornászommal is csináltam még 2009ben. Akkor ténylegesen fejlődtem fájdalmak sérülések nélkül. A napokban valószínűleg feltöltöm ezt a videó sorozatot a"Treatment" nevű videó albumomba. Pici probléma lehet a videók hanganyagával ugyanis szlovák nyelvű a videó kommentár. Ám mindenkit biztosíthatok arról, hogy a gyakorlatok egyszerűek, kommentár nélkül is érthető. Végezetül engedjétek meg, hogy megemlítsek egy jó hírt. Közeleg a II. Fegyencedzés Találkozó! Bővebb infók erről a fantasztikus eseményről https://www.facebook.com/groups/fegyencedzes/ Igazság szerint erre az eseményre talán túl keményen is készültem. Oda akartam tenni magam. Türelmetlen voltam. Talán túlmotiváltam magam ennek kapcsán. Ezért is lehet, hogy a sérülések, mint sötét árnyék, úgy követnek. Most viszont, hogy a tényleges gyógytornára összpontosítok, lenyugodtam, nem számit, ha majd ép nem hozom életem formáját. Lényeg hogy ott leszek, és jól érzem magam. S ki tudja talán majd azért pár fegyencedzéses gyakorlat is fog menni. Majd a hangulat meg az adrenalin löket ad annyi erőt. Mert hogy hangulat és adrenalin lesz az tutii.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ef-workout.blog.hu/api/trackback/id/tr85890828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő
süti beállítások módosítása