edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő

2014. március 05. 20:10 - ERYCK

Út a gyógyuláshoz –Rehab beszámoló



Bizony rég volt már blogírós napom, sokáig nem jelentkeztem… igen, ez egy pici kritika (lehet), mondhatjátok, hogy többet kéne a bloggal foglalkoznom, írnom, és ez igaz is. Azonban én úgy látom ezt a dolgot, hogy cikkezni inkább akkor érdemes mikor már valami látható, érezhető változáson megy át az ember. Viszonylag sokáig nem történt semmi tornáztam becsülettel ám sokáig nem jött az eredmény. Ez volt az oka annak, hogy hosszabb ideje nem írtam cikket. Ám a monoton próbálkozások mégis meghozták az eredményt. Úgy érzem, a vállam javul tálán még erősödik is. Azért azt is tudom, hogy az ilyen kijelentésekkel még várnom kell, mert még nem 100 %. Inkább olyan 70 % becsülném. Az viszont kétségtelen, hogy javul. Hogy mit teszek ezért a javulásért? 2 hete napi szinten Therabandozok nagyságrendileg fél órát.
Az alapelvem a gyakorlatok kivitelezésénél a lassú nyugodt mozgás, melybe itt –ott azért belecsempészek némi dinamikusságot, Már csak azért is, hogy az edzés ne legyen unalmas. Úgy látszik Bandy Therabandy nagyon hasznos eszköz, ahogy már korábban is írtam lázul a váll és hát az a lényeg,s egyáltalán nem elhanyagolható az sem hogy kevésbé ropog . A tegnapi edzésen leteszteltem. A rehab szakasz előtt, ha csináltam egy földig leérős fekvőtámasz a visszafele-nyomásnál a jobb vállam megroppant. A tegnapi teszt eredménye 2 teljes fekvő ropánásmentesen. Nekem már ez egy nagy eredmény. Hozzá kell tennem azt is, hogy lényegesen több időt szentelek a bemelegítésnek és a nyújtásoknak is. Azt hiszem, azért ez is hozzájárul a gyógyulásomhoz. Az EF-REHAB videó is egyfajta bizonyíték arra, hogy nem adtam fel, és hogy nem is áll szándékomban feladni. Sérülés után is van élet.


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ef-workout.blog.hu/api/trackback/id/tr865844955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő
süti beállítások módosítása