edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő

2014. február 02. 17:35 - ERYCK

2014.Február-Terv

 
Már egy korábbi cikkemben olvashattok a terveimről. Főcélom a gyógyulás, rehabilitálás, fekvőtámasz fejlesztés. Ez úgymond az "alapcélok" Ha valakit komolyabban érdekel, az olvassa el az "Évzáró"c. cikkem. Abban a cikkben leírtam, miért pont ezek.
Ám az ember nyughatatlan és mindig szeretne valami plusz motivációt, valami újat. Valamit, ami nem hagyja őt "bepunnyadni"
Így vagyok ezzel én is. Nyilván a rehab miatt nem edzhetek olyan keményen, mint szeretnék, hiszen lassan, fokozatosan kell majd növelni a fizikai terhelést. De találtam magamnak valamit, ami folyamatos motiváció ellátást biztosít. Ez a valami pedig a hasfal edzése, laposítása. Nyilván badarság lenne állítanom hogy konkrét hasizmot szeretnék magamra pakolászni. Ez badarság több okból is :


1 ok :hasizmot nem kell pakolászni, mivel minden embernek van már alapból hasizma, csak szeret rejtőzködni a zsír mögé.
2 ok: a hasat kockásítani, ill. kirajzolni nagyon nehéz, bizonyos szerepe van a genetikának is
3 ok: Kerekes székes embereknek még 10x nehezebb mivel egész nap ülnek a székben.

Kocka hasért pedig mozogni kell… sokat.
Ám nem kizárt a kockás has a kerekes székeseknek sem, remek példa erre Nick Scott kerekes székes bodybuilder.
NickFitnesss_com_-_Coaching.png


Én azért ennyire komolyan nem veszem, és nem fogok belehalni, ha esetleg nem sikerül kirajzolni a hasam.

Mivel, és hogy szeretném e célom elérni?
Diétával, ez nem azt jelenti, hogy koplalni fogok. Igaz régebben már próbálkoztam ezzel, de belebuktam. Pont azért mert szinte koplaltam.

Most más stratégián vagyok. Nyilván normálisan fogok táplálkozni, csak pici változásokkal.Pl reggel nem péksüteményeket, hanem joghurtot , müslit, kenyér helyett pedig kukoricakenyér  vagy valami teljes kiőrlésű kenyérnek látszó kaját szeretnék enni.talalas.jpg
Nah, ezt jól megfogalmaztam. :) A tízórai gyümölcs lenne.
Ebéd az természetesen normális kajákat ill., adagokat szeretnék fogyasztani (ahogy eddig is).
Vacsorára pedig szintén valami joghurt vagy müszli.Muesli.jpg Az édességeket viszont ki akarom iktatni. Csoki- keksz ezek nálam februártól, azaz már majdnem 2 napja tiltott dolgok.:)

Természetesen nem vonhatok meg magamtól minden cukrot. Így hát ezen túl mézzel fogom édesíteni a teát, mézzel helyettesítem a fehér cukrot.
Nyilván ha valaki megkínál egy kis szelet sütivel, nem leszek bunkó és meg fogom kóstolni. De ennyi, nem fogom felzabálni a fél tepsit.

Tisztában vagyok azért azzal is, hogy a has formálásáért nagyon meg kell küzdeni. Ép ezért Heti 3-4 x fél óra has edzést szeretnék csinálni. lehetőleg egybe reggel. Nagyon fontosnak tartom azt is h reális célokat tűzzek ki magam elé.
15708.jpg
Abszolút meglenék elégedve, sőt boldog lennék a 25% testzsír aránnyal, De amint mondtam, azért nem fogok rágörcsölni, majd meglátom, hogy alakul az egészségemet azért nem szeretném kockáztatni,annyit biztosan nem ér a has kockásítása  
Cikkírás terén tervben írás hogy miért is olyan fontos a reális célok kitűzése     

Képforrások:  

http://m.b5z.net/i/u/6099042/i/NickFitnesss.com_-_Coaching.png
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c0/Muesli.jpg
http://www.enportal.hu/upload/upimages/15708.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ef-workout.blog.hu/api/trackback/id/tr945794308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő
süti beállítások módosítása