edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő

2013. szeptember 12. 15:06 - ERYCK

...így kezdődött minden...

Történetem 2009 nyarán kezdődött,amikor is gyógyfürdőbe mentem 3 hétre . A célom magától értetődő volt,javítani szerettem volna a mozgékonyságomon a fizikai állapotomon. Ekkor még nem is tudtam hogy konkrét az egész életem változni fog…Hogy mi kellet hozzá nos egy  szerencsétlen de ugyanakkor nagyon szerencsés fordulat .Ugyanis a speciális tornáztató aki az ottlétem alatt foglalkozott volna velem hirtelen lebetegedett, ha emlékeim nem csalnak akkor influenza miatt. Miért alítom mégis hogy akkor és ott igenis szerencsém volt?A helyettesítő tornáztató egy nagyon különleges személy volt ….a mai napig az. Betkával az edzések abszolút másak voltak ,érezhető volt az az elképesztő akarat és segítőkészség de főleg őszinteség. Mért írtam a főleg őszinteség szókapcsolatot? Betka volt az első ember akire hallgattam  is ,mikor azt mondta „Szedd össze magad, különben baj lesz. ” Nekem úgy 19 évesen több se kellet. Megfogadtam magamnak h márpedig én csinálni fokom a többnyire nyújtó és stabilitást javító gyakorlatokat. Ahogy telt a 3 hetes gyógyfürdő úgy ismertük meg egymást.
Jó kis edzéseink voltak de ami talán ennél is fontosabb összebarátkoztunk, mint később kiderült ez is a jobbik énem hozta felszínre . Én egész idő alatt csak ezt ismételgettem „Igen , edzeni fogok és nem hagyom abba otthon sem. ” Betka reakciója erre egy mosoly volt ,ami mögött úgy nagyjából ez rejtőzködött: Na persze ezt csak most mondod. Azért azt hozzá tenném hogy ez a egyfajta szkeptikusság is nagyban hozzájárult ahhoz hogy én úgy igazán elkezdjem az edzéseknek. Hazatértem és természetesen folytattam azokat a fejlesztő gyakorlatokat…szinten nagy segítség volt hogy felvettem a Betkával a kapcsolatot ,így időről-időre egyfajta helyzetjelentést adtam le. Teltek-múltak a hónapok míg végül el nem eljött egy újabb nyár.2010-ben ugyanis újra elmentem a kezelésre. Innentől kezdve már alapból Betka foglalkozott velem. Az eredmény most sem maradt el , pozitív hozzáállás …garantált siker. Ám volt egy momentum amit nem feledek ….mai napig tisztán emlékszem Betka rövid de annál szebb mondatára : „Büszke vagyok rád. ” Ez az apró mondat elindított bennem egyfajta állandó motiváltságot. Emlékszem arra a tiszta őszinte hangra … azóta sokszor hallottam már ezt a rövidke mondatot és ezúton is köszönöm mindazoknak akik ezt kimondták. De akkor is Betka mondata érintett meg leginkább. De miért is? Nos, erre a válasz nagyon egyserű. Mert ő már akkor tudta, hogy harcos vagyok mikor az önbizalmam egyenlő volt a 0-val ,pont ezért éreztette velem hogy van esély .Jogosan merül fel a kérdés h miért nem hallgattam a családomra hiszen ők születésemtől kezdve mellettem voltak….Sokat gondolkodtam és szerintem megtalálta a választ. Nekem egy idegen embertől kellet hallani az igazságot hogy kiszabaduljak az en kis erősen idealizált világomból…jelentem ez megtörtént. Továbbá az a tervem hogy szétfoszlassak egy hatalmas ködfelhőt miszerint én beképzelt lennék…nos ez csak hamis vádaskodás de írhatnám nyugodtan irigykedést is. Mert amíg en emlékezni fogok Betka óvó szavaira , addig biztosan a földön fogok járni illetve gurulni hiszen kerekesszék-es vagyokJ, az pedig  hogy az Erik Földes név a tornázós edzős valamint a calisthenic- es berkeken belül talán jelent valamit csakis a kitartó fáradhatatlan (néha azért igencsak fárasztó) munkának köszönhetem….     
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ef-workout.blog.hu/api/trackback/id/tr815508983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
edzés,calisthenics,mozgás,motiváció,akaraterő
süti beállítások módosítása